Centrux Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hei!Jeg er på leting etter et gammelt spill som jeg (selvfølgelig) ikke husker navnet på!Jeg sliter litt med å gi en god forklaring på hva spillet går ut på, så jeg har derfor laget en veldig enkel illustrasjon. Som en ser på illustrasjonen, så er poenget med spillet at man skyter ut en kule fra en slags skive for å ødelegge diverse objekter, og når kulen kommer tilbake så skal man bruke den bevegelige skiven til å reflektere kulen tilbake til objektene. Haha, håper noen klarer å se hvilket spill det er! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Det er nok en av utallige Arkanoid-kloner. Søk etter en liste på google, så finner du nok det du leter etter. DX-ball var et som var temmelig populært en stund. EDIT: Breakout-klone er kanskje mer riktig. Endret 2. mars 2015 av HansiBanzi 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Stikkordene her er Arkanoid or Breakout. Populært på Amiga og mange eldre konsoller og pc-er frem til Windows 98. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Arkanoid/Breakout er faktisk populært selv den dag i dag. Men å finne en bestemt versjon? Ganske vanskelig uten mer informasjon, men er det til PC ville jeg startet med DX Ball. Det var vel ett av de mest populære. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 De andre har gitt gode svar, men må legge til at du også må ta et bildesøk på google med "atari breakout" som søketekst Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hvor gammelt er spillet ca ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå