Kristoffer Møllevik Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Bra miljøtiltak fra mobil- og teleselskapet: Lever inn en brukt mobil, få tilgodelapp tilsvarende verdien.Nå kan du pante mobiltelefoner hos Netcom 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Synd jeg bare har ødelagte mobiltelefoner :/ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Ja dette var en kjempe greie! Blir nok bra rik på dette, netcom altså. Endret 2. mars 2015 av Sampson 6 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Det er vel meir å tene på det med å selje telefonen sjølv. 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) lol sefølgelig, elkjøp har samme greia, latterlige priser. Får mer på finn, nå som det er gratis å annonsere Wow, knuser man f.eks skjermen på en note 4 så får man mye for den Endret 2. mars 2015 av S.E.R.B 3 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Har en iphone 5, det som er feil er at den er vanskelig å få lada, men selve bateriet er bra. Åsså funker den ikke og ringe med, hører bare fra den ene siden. Noen verdi på den o det hele tatt tro? ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 nå må dere ikke glemme at dette er en frivelig tjeneste. det er mange som ikke gidder å selge sine gamle telefoner og har de bare liggende og da er det bedre å resirkulere den 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Har hvertfall 5-6 smartphones ligende + en haug gamle telefoner fra 1990 og oppover. Tviler på at de gamle er verdt så mye, men likesågreit og bli kvitt dem å tjent noen få kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 For en iPhone 6+ 128 GB får du 4012 kroner eller mindre. Ingen god deal... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 For en iPhone 6+ 128 GB får du 4012 kroner eller mindre. Ingen god deal...så selg de på finn da... husk at telefonene skal videreselges etter gjennomgang og du kan ikke få markedspris for den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 For en iPhone 6+ 128 GB får du 4012 kroner eller mindre. Ingen god deal...så selg de på finn da... husk at telefonene skal videreselges etter gjennomgang og du kan ikke få markedspris for den Helt enig med deg. Hvis du gir telefonen til NetCom er du kvitt den, uten stress, men hvis det er penger du er ute etter er det bedre å selge den privat. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som vet hvor mye det koster pg fikse iphonen jeg posta litt lenger opp? Evt hva jeg hadde fått for den på den sia? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som vet hvor mye det koster pg fikse iphonen jeg posta litt lenger opp? Evt hva jeg hadde fått for den på den sia? Sjekk her https://netcom.no/mobilpant?gclid=Cj0KEQiAsdCnBRC86PeFkuDJt_MBEiQAUXJfLRAUCP_Od3feNa96kAvuX5UIP6X3QmjwCBikamSSX50aAsNg8P8HAQ Grei måte å bli kvitt stjelte mobiler fort på Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hehe, min er heldivis kjøpt helt lovlig Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Noen som vet hvor mye det koster pg fikse iphonen jeg posta litt lenger opp? Evt hva jeg hadde fått for den på den sia? Sjekk her https://netcom.no/mobilpant?gclid=Cj0KEQiAsdCnBRC86PeFkuDJt_MBEiQAUXJfLRAUCP_Od3feNa96kAvuX5UIP6X3QmjwCBikamSSX50aAsNg8P8HAQ Grei måte å bli kvitt stjelte mobiler fort på Telefonen blir sjekket med imei mot database over stjele telefoner som er anmeldt hos politiet. er den stjele kjøper ikke netcom dEn og kommer det en narkoman med iPhone 6 som akkurat er stjelte vil nok selgerne skjønne at den er stjelt Endret 2. mars 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Tenkte også at dette må være en genial måte å kvitte seg med tjuvgods på. Det er vell ein del treigheit i systemet frå folk merker at telefonen er vekk, til politiet får ein anmeldelse til telefonselskapet får spora opp IMEI og blokkerer det, til Netcom mottar beskjed om kva telefonar som er rapportert stjelt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Er relativt rasKt fra den er anmeldt men ja er en mulighet for tyver. Blir opp til selgeren i butikken da Å avgjøre om de vil gjennomføre salget hvis de ser det er en tyv. Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har endel eldre telefoner liggende, og slår jeg sammen summen så kan jeg kjøpe meg ny! (note4) en god deal og jeg blir kvitt endel eldre miljøfarlig søppel. Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Utrolig som de skiller på merke. Om du tar utgangspunkt i xperia z3 og iPhone 6, to toppmodeller som starter på ca 5600 og er 6mnd gamle gir NetCom vilt forskjellige priser. Ca 1700 for en z3 og ca 3000 for iphonen Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Kommer aldri til å levere inn min HTC One (M7) ved kjøp av ny telefon dersom de mener den er verd 500 kroner. Blir nesten for dårlig når det er en såpass bra telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg