Tfosheim Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ABIT lanserer AN7 ABIT følger opp suksessen til nForce2-kortet NF7-S med AN7, basert på den siste MCP-S sørsiden fra NVIDIA og utstyrt med ABIT sin nye µGuru-brikke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Gammelt nytt, jeg bestilte kortet i går *grin* Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hva annet har Kinamannen mekket inn her tro? Desse kortene bør ikke godkjennes for bruk i forsvaret. *grin* Lenke til kommentar
HEE Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg har ikke noe annent og si at abit er de beste !! Lenke til kommentar
4ReaL Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Må si at jeg alltid har vært veldig gla i Abit kortene fordi den gir store muligheter for oss som brukere. Men nå blir jeg noe skeptisk når det er en såkalt "Magical Black Box" som sender gud vet hva til en eller annen automatisk på kortet. Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Men nå blir jeg noe skeptisk når det er en såkalt "Magical Black Box" som sender gud vet hva til en eller annen automatisk på kortet. ABIT sin Black Box sak samler ikke informasjon om komponenter "automatisk" eller på egen hånd, men er i følge ABIT en krets som gjør at du skal slippe å måtte skrive inne alt sammen når du sender mail til teknisk support. Som skjermbildet under viser, må du a) trykke på en knapp for å samle informasjonen via Black box (du kan skrive inn selv hvis du vil) og b) trykke på en knapp for å sende til ABIT. Tror ikke det utgjør noen enorm sikkerhetsrisiko som sådan Hvis noen derimot kunne demonstrere at den kan brukes som "spionbrikke" eller hacke den til å sende ting andre steder, har vi fått noe å bekymre oss over :grine: Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Håper Abit har fikset problemene med strømforsyningen i dette kortet. NF7 sliter veldig her når man klokker hardt. Hadde vært mosomt om AN7 hadde klart ~240 FSB med høy multi også.. med multi 11 eller over så ekke NF7 noe særlig tess når man nærmer seg 230FSB. *krysse fingre* Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Den er på listen min. Gidder ikke tanken på noe A64 greier ennå. Alle komponenten til vannkjølingen er på plass, noe jeg kommer til å bruke julefeirien til å montere. Hmm overklokking og akevitt, øl osv Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Håper Abit har fikset problemene med strømforsyningen i dette kortet. NF7 sliter veldig her når man klokker hardt. Hadde vært mosomt om AN7 hadde klart ~240 FSB med høy multi også.. med multi 11 eller over så ekke NF7 noe særlig tess når man nærmer seg 230FSB. *krysse fingre* Det er akkurat det jeg håper på. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at det faktisk kommer den 14. Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men har den festehull rundt socket'n, så jeg får festet Waterchill'n? Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men har den festehull rundt socket'n, så jeg får festet Waterchill'n? Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Oppdaterte artikkelen: Det viser seg at ABIT allikevel ikke brukte MCP-S her, og valgte en "ekstern" RAID-kontroller fra Silicon Image i stedet. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Men har den festehull rundt socket'n, så jeg får festet Waterchill'n? hmmz.. synes jeg klarer å se et knippe feste hull rundt socket ja... kanskje bare ønske tenkning...heh.. se veldig nøye på bilde.. jeg ser iallefall noen hull der... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Gleder meg til atholn 64 med abit kort til sommeren ja.. det bør bli bra! Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Pokker! Er det dette som har skjedd? "Some motherboard manufacturers tell the INQ that they were under "some pressure to use the A2 version of the chip with the Serial ATA controller disabled, and use a discrete Serial ATA controller from Silicon Image. But the mobo makers didn't want any more delays on their Hammerish products. They've been waiting long enough - that's their beef." Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Men har den festehull rundt socket'n, så jeg får festet Waterchill'n? hmmz.. synes jeg klarer å se et knippe feste hull rundt socket ja... kanskje bare ønske tenkning...heh.. se veldig nøye på bilde.. jeg ser iallefall noen hull der... Festehull der, ja :nice: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 AAAh! Nå er det utsatt til 21. Og jeg som akkurat har kvittet meg med HK og CPU! Jaja, får bare sitte her og se på Bartonen min... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe, sjekk teksten på screenshot, "hareware" skulle tro det var påske snart, ikke jul *grin* Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 "Thaiwenglish" tror jeg vi kan kalle det. Like sjarmerende hver gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå