Øystein.F. Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Dei animerte kampkjempene kastar leire igjen neste år.Hugsar du ClayFighter? Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Er det bare jeg som aldri har spillt slåssespill ala tekken, street fighter på pc? Er jo mest moro på konsoll lokalt med kompiser. Men så lenge det støtter lokal flerspiller og 2 kontroller er det jo i utgangspunktet bare å koble til tven og sitte i sofaen. Husker Clayfighter da jeg var yngre. Mye gode minner. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Håper noen vekker til live igjen One Must Fall:2097 AtW Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 "Vi blir lova betre grafikk, men om det berre er snakk om å pusse opp den gamle grafikken, eller å byggje alt opp frå grunnen av er det ikkje sagt noko om." Hvis alt ble bygget opp fra grunnen ville det vel vært en remake og ikke remaster? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvis de gamle animasjonene finnes på film er jo det viktigste gjort. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Husker godt Clayfighter og Clayfighter 2: Judgment Clay på SNES, men ante ikke at det fantes andre Clayfighter spill enn de to. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Er det bare jeg som aldri har spillt slåssespill ala tekken, street fighter på pc? Er jo mest moro på konsoll lokalt med kompiser. Men så lenge det støtter lokal flerspiller og 2 kontroller er det jo i utgangspunktet bare å koble til tven og sitte i sofaen. Husker Clayfighter da jeg var yngre. Mye gode minner. Fighting spill funker nok best på konsoll ja, men mange av oss hadde jo gjerne PC i tillegg, og konsoll-spill var dritdyre på den tiden (som regel 6-800kr pr stykk), så da var det jo fint at man ganske lett kunne kopiere PC-versjonen av Mortal Kombat inn på diskett hos en kompis helt gratis. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Håper noen vekker til live igjen One Must Fall:2097 AtW Da er vi to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå