Gå til innhold

kjøpshjelp, musikk og gaming. lyd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe meg et razer Tiamat 7.1 headset.

Det er så mye prat rundt dette headset.

Er det er bra headset? Jeg vil også kjøpe lydkort. Asus xonar phoebus eller Asus d2x?

Eller er det et annet headset som man heller burde kjøpe? (Budsjett: 3000kr)

kort. Nei! det er absolutt ikke gode hodetelefoner! Og å kjøpe hodetelefonforsterker til disse er meningsløst da de 1. har dårlig lyd 2. Ikke kan kobles til fordi de har en usb utgang, ikke 3.5mm. Å kjøpe gode hodetelefoner og sette på sin egen mic (modmic) er nok det beste. Dette er ikke vanskelig og du får 1000X bedre lyd. Anbefaler deg å forøhre deg med noen spesialister;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916301&page=398&&do=findComment&comment=22363507

som kan gi deg den beste anbefalingen for hodetelefoner. Men for guds skyld ikke kjøp razer.

 

Om jeg skulle kjøpt noe fiksferdig og hadde hatt 3000kr å avse så hadde jeg definitivt gått for disse;

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2347152

Da audio technica er simpelthen fantastisk. Du trenger ikke å kjøpe 7.1 hopdetelefoner, det er bare surr. Kan laste ned et program fra razer kalt; razer synapse som kan simulere 7.1 til hvilke hodetelefoner som helst. Jeg har et 7.1 gaming headset og et par audio techinca hodetelefoner (ikke ment for spill), rører aldri 7.1 hodetelefonene.

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg et razer Tiamat 7.1 headset.

Det er så mye prat rundt dette headset.

Er det er bra headset? Jeg vil også kjøpe lydkort. Asus xonar phoebus eller Asus d2x?

Eller er det et annet headset som man heller burde kjøpe? (Budsjett: 3000kr)

Har en kompis som hadde det headsettet. Han var IKKE fornøyd. Razer er flink å lage design, men kvalitet er de elendige på. Kjøp deg Beyerdynamic du, der snakker vi lyd!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...