Gå til innhold

kritikk og ros av ny nettside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra 3.

Slik den står nå gir jeg den en 3.

Fjerner du bildet øverst til venstre, online linken til høyre og rød footer så gir jeg det en 5.

Hvis du sørger for at alle ikonene har lik størrelse på innsiden av rammen, så blir det 6.

Hvis du gjør en jobb med font/typesetting så blir det raskt en (consistent casing, og ikke standard Lato). Dette er din side, så du bør tørre å uttrykke din artisistiske sans. 7.

Til 7.

For å nå 10 vet jeg ikke hva som skal gjøres. Jeg er ikke designer selv så har ikke den intuisjonen som en designer bør ha.

Du skriver webdesign på søker jobb, men brødteksten på denne siden nevner ikke til noe erfaring innen temaet.

Hvis du har lyst til å inn i det emnet er det aller første du må gjøre å skaffe deg en portefølge. Det vil si å designe 3-5 sider som viser litt forskjellige ferdigheter (husk hvertfall en lys side og en mørk side så du viser du behersker begge fargetoner) og så er det fint å vise forskjellige layouts.

Jeg har vært med i ansettelse og outsourcing til webdesignere. Det aller første du absolutt må ha er erfaring å peke til. Tre fire sider på internett du kan peke på å si at du har designet selv. Dersom det du har lyst til er å implementere design, så kalles det ofte framsideutvikler eller front-end developer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...