fleur Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Snakket i telefonen ista og fikk samtidig inn Skypemeldinger e.l. på tlf som vibrerte så jeg hørte det i samtalen, men det gjorde hun jeg snakket med også. Hun utbrøt hele tiden "Oi, der kom det et varsel igjen" og hørte ikke så godt hva hun sa når det dura i telefonen. Dette skal vel ikke skje? Er det en innstilling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Kan være så enkelt som at vibrasjonene eller plinginga blir oppfattet av mikrofonen din og sendt videre til den du snakket med. "Vibrasjonen" i en telefon er jo en lyd det også, mye mer lyd enn vibrering, faktisk. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Men jeg får opp varsler selv også mens jeg snakker. Piper i ett sett så jeg hører ikke hva motparten sier Lenke til kommentar
fleur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Nå har jeg å¨veldig lavt volum, men det skal vel uansett ikke komme noen varsellyd midt i samtaler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Kan være at du kan krysse ut varsel i en dialogboks ett eller annet sted. Enig med deg, du skal ikke bli forstyrret av sånne varsler under en samtale. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Merke og modell på din tlf? Det ville jo ha hjulpet oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå