Runar J Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Title says it all, men ja hvilken drikke synes dere er best for en 18 åring og kjøpe. (Inkluderer HB og pangvin). Helst billig. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Er vel bare det billigste og det sterkeste som gjelder. Ellers liker jeg krekling de få gangene jeg drikker noe svakt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Likte også Frost Krekling da jeg var i 18-årsalderen. Blanda det med Fanta Exotic tror jeg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Baileys med litt kaffe i. Eller 50-50 med Bacardi Razz og Cola. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Nå ble jeg faktisk litt kvalm... 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Nå aner jeg ikke om de selges lenger,men Smirnoff flaskene som holder rundt 20% smaker ganske ålreit med litt isbiter,evt. blande det ut med litt Sprite/7 UP. Lenke til kommentar
Runar J Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Smirnoff North smaker ganske godt, men har lyst og prøve noe annet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hvertfall ikke kjøp Captain Morgan/Cola flaskene. Det smaker som dau cola og ødelagt rom. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Kva er det du liker? Surt? Søtt? Bittert? Sterkt? Dersom du berre er ute etter å bli full for ein billig penge så er det det billigversjonane av butikkøl som gir mest alkohol for pengane. På ein god nummer to så er det ein del billige kvitviner som har forholdsvis høg andel av alkohol i forhold til pris. Det aller billegaste er sjølvsagt å brygge sjølv, men det krever litt utstyr og litt tid. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvis det du er ute etter er billig fyll, er det øl som gjelder. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Begynn med Budweiser, det er mildt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå