Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flott miljøbilde i s/hv. Kanalkanten lager en fin linje i bildet. Synes også at økningen i antall element inn i bildet er fin. Synes faktisk det at himmelen har fått så mye plass kler bildet. Står i kontrast til byggverkene og trærne. Skarpheten er som alltid god fra din side:-)

PS Hvor er Walter blitt av? Har vel ikke ramla i kanalen...

Lenke til kommentar

Ser at min kommentar ikke er kommet med, så jeg forsøker igjen. God komposisjon med rekken av trær og mur. Himmel, tja- kan tenke meg at du ville ha med de mørke skyene oppe til venstre, og dermed ikke har funnet grunn til kutt. Himmel er jo med skyene bidragsyten til det totale uttrykk.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for gode innspill!

@ Pentaxen: Walter har tatt en (forhåpentlig) kort pause, men er så vidt jeg skjønner svært opptatt med andre gjøremål i faget.

@ Ragnar: S/h-bilder med oransje eller rødt filter foran objektivet slipper gjennom/forsterker noen bølgelengder, og holder tilbake andre. Det mørke feltet øvre/venstre er blå himmel som blir mettet at dette fenomenet.

Generelt sett mener jeg at et landskapsbilde uten interessant himmel faller et lite grann nedover på severdighets-skalaen.

-bjarte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...