Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Tjen Folket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Har du vært i Russland ? Fint observert og gjengitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Stram og fin komp som gjør det litt surrealistisk noe jeg liker godt ! Hilsen tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Takker for kommentarer:-) @Ragnar, så har jeg ikke vært i Russland, bare i Hannevika bak den nedlagte ESSO´n. Forøvrig kunne jo budskapet vært til Erna & Siw....og da mener jeg at de må tjene alle, også de mindre bemidlede og resurssterke (på mange måter) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Takker for kommentarer:-) @Ragnar, så har jeg ikke vært i Russland, bare i Hannevika bak den nedlagte ESSO´n. Forøvrig kunne jo budskapet vært til Erna & Siw....og da mener jeg at de må tjene alle, også de mindre bemidlede og resurssterke (på mange måter) Godt svar fra deg Pentaxen. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg