Freestyler^ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 noen som vet om noen bra plasser å leie server ? :nice: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 i Bærum Prøv og komme med et seriøst svar da. Tror ikke bærum sier han så mye. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Personlig leier jeg en teamspeak server hos www.gameserver.net De leier ut spillservere også og har bra priser. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Barryserver har veldig bra servere, men til en nogen dyr pris. Jeg tror vi betalte 1300kr pr mnd, men med 20-30 i ping og hvilket som helst spill. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 KVALITO leier ut CS-servere hvos det var det du tenkte på! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) 1024 Mb RAM 128MB RAM til CS er ikke så altfor mye Og kvalito får snart opp en webbasert CSadmin som jeg syntes så veldig fet ut. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar før den blir ferdig og kommer i bruk though. Endret 2. desember 2003 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå