Gå til innhold

Call of Duty


MistaPi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller Call Of Duty med ALL grafikken på 1600*1200 HELT smooth på 9800 PRO med 128MB RAM

Ja det er ganske spillbart, men jeg opplever noe stuttering da også. Men for meg er ikke lavere oppløsning enn 1280x1024 eller kjøre helt uten AA aktuelt.

 

Det tror jeg helt sikkert, men har du på noe AA/AF, for det er her den virkelige ytelsesbremsen kommer inn......skal du ha f.eks 4 eller 6xAA og 16xAF kan det hende at 128 mb minne gir deg en 5-10 ekstra fps for dem som er kresen på dette.

 

Hvor har du 5-10 ekstra fps fra? Problemet kommer når det er mye teksturer som må lastes over AGP bussen som fører til stopp i grafikken (stuttering).

AF bruker ikke ekstra minne.

Lenke til kommentar
appollox for alt du vet kan han ha en onkel i usa som sendte det til han så legg forumpolitimentaliteten din i postkassa.

[OT]Monopolregler: Trekk et sjansekort: "Din onkel i Amerika sender deg 500 kr i anledning din bursdag."[/OT]

 

 

Altså...onkel my ass.. med mindre det er onkel Bredbånd du snakker om.. :lol:

Lenke til kommentar
QUOTE (Ghost Of Death @ 04/11/2003 : 22:23)

Spiller Call Of Duty med ALL grafikken på 1600*1200 HELT smooth på 9800 PRO med 128MB RAM 

 

 

Morsomt igrunn, siden spillet ikke lanseres i Norge før fredagen 

 

tha demo, tha demo is everywhere

Og denne fulle versjonen er all over internet oxo..

Lenke til kommentar
appollox for alt du vet kan han ha en onkel i usa som sendte det til han så legg forumpolitimentaliteten din i postkassa.

[OT]Monopolregler: Trekk et sjansekort: "Din onkel i Amerika sender deg 500 kr i anledning din bursdag."[/OT]

 

 

Altså...onkel my ass.. med mindre det er onkel Bredbånd du snakker om.. :lol:

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

....Det hørtes nesten ut som en trussel. :wow: Den dagen politiet ikke har bedre å gjøre enn å passe på at privatpersoner ikke laster ned spill til privat bruk, så har vi virkelig få og små problemer!

 

Forøvrig enig med Npt; det er mange wannabe-sheriffer på dette forumet. Skikkelig irriterende paragrafryttere som sikkert var (eller skulle ønske de var) MP når de var i millitæret :lol:

Lenke til kommentar

Jeg spiller COD på en P3-600 m/ 3Dblaster256pro, helt smooth :-)

 

Skriver ikke dette for å skryte av min gamle traver, men på dette forumet får man ofte inntrykk av at de nyeste spillene ikke er spillbare med mindre du har et grafikkort til 4000-5000 kr.

 

Du kan ha det like gøy på en eldre maskin, bare skru ned noen av effektene som du sannsynligvis ikke vil merke at mangler likevel.

 

Have fun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...