Plinge93 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Eg har eit routermodem frå Nextgentel, Inteno DG150 og eit modem frå Canal Digital, Thomson TCM420, som eg skal kople saman. Eg har internett frå Canal Digital i veggen, og har berre tenkt å bruke router-delen frå routermodemet. Korleis koplar eg desse saman for å få internett på det trådlause nettet mitt? Trudde dette var temmeleg sjølvsagt, og at eg hadde relativt grei kompetanse i dette, men i dag var det ingenting som ville min veg! På førehand takk! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Problemet her er at du har modem i routeren . Jeg ville sakt at du må skaffe deg en ren router og ikke blande inn det jallamodem-routeren fra nextgentel. Med mindre den har en "modem-mode" i menyen da du kan disable, uansett en drlig plan. Endret 1. mars 2015 av War Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Er berre meint som ei midlertidig løysing, då eg ikkje finn d-link routeren min i ale flyttesjauet. Så dette vil ikkje vera mogleg å få til med Inteno-routermodemet? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det er bare til å teste det, ikke sett den i dsl men i wan (kabelen fra modemet) Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Det fungerer ikkje om eg berre pluggar den i WAN nei... Andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå