Infectionsys Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har hatt langvarige lesmus plager i det høyre øyet en stund nå.. Det kommer og går, og sitter gjerne en god stund før den bestemmer seg for å gå igjen. Vet ikke hvorfor dette skjer, men har lest litt om det og potensielle grunner, hvor ting har vært match. Har også delvis kuttet pc bruk/mobil/tv i tillegg, uten hell. Hva kan jeg gjøre for at det blir bedre så fort som mulig, da jeg har noe viktig å gjøre på tirsdsg hvor jeg ikke kan pille meg i øyet hele tiden. På forhånd takk! -Secto Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kan være mangel på zink/magnesium som forårsaker dette. Prøv et kosttilskudd eller et kosthold med disse næringsstoffene. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Som Thor er inne på kan en ubalanse av mineraler være synderen. I mitt tilfelle fikk jeg gjerne leamus når jeg tok for mye kosttilskudd, og måtte kutte ned mineraltilskuddet til bare en tablett imot normalt to. Står litt mer om det her, om det er stress relatert så må du rett og slett prøve å stresse ned. Klarer du det innen tirsdag? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Merker hos meg at jeg får leamus visst jeg får for mye koffein innabords, så du kan jo prøve å kutte litt ned på det visst du drikker kaffe eller andre drikker med koffein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå