Gå til innhold

Alt du trenger å vite om Galaxy S6 på tolv punkter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh!

1 : Kan ikke se at telefonen er vanntett på noe vis. Burde være standard nå nesten...

2 : Pris : Koster definitivt skjorta.

Har sluttet med å kjøpe telefoner som ikke tåler litt vann, Trenger ikke nødvendigvis å være IP 78 Sertifisering , men jo høyere jo bedre , spesielt siden det er kjipt at en telefon til 8K får fuktskader her i kalde Norge.

Lenke til kommentar

Kan en ta av dekslet bak slik at en kan skifte batteri?

nei.. den har verken bak deksel eller minnekort støtte :'-(

S6 blir neppe min neste mobil, kanskje s7/2016 toppmodellen blir noe. Jeg husker S3, den var flott :) S3 holdt jo fint i 2 år, vil tro at den kan holde 1 år til for noen- trenger man egentlig bedre mobil^^? Husker de gamle nokia 3000 ellerno; mobilene med snake spillet:) Det var tider

Endret av Kj3tll
Lenke til kommentar

Det viktigste for meg er at man kan utvide minnet med minnekort, når de nå har bestemt seg for å stenge for den muligheten ser jeg mørkt på framtiden for Note5 som jeg hadde tenkt å oppgradere min Note3 med. Vanntett bryr meg midt i ryggen, da jeg uansett ikke har med meg mobilen på noe ekstrem turer eller bader med den, og både Note3 og S4 har overlevd mitt bruk uten fuktskader... Og for de som savner det kommer det vel sikkert en S6 active slik at man får det man savner der?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har fortsatt en S3 som traver videre, hadde vurdert å bytte den ut til sommeren mot en S6, men det utgår nå! Går da evt heller for en S5 med minnekort og batteribytte mulighet! Men Z3 er også en stor kandidat og liker vær/vanntetting på Sony serien.

Skuffende at Samsung går vekk fra løst bakdeksel som gjør at man kan bytte batteri og minnekort. :(

Lenke til kommentar

Må si meg litt missfornøyd med noen av endringene de har gjort siden S5 (har den nå). Det å benytte glass bak, er å be om at en får samme vanlige Apple fenomenet med knust bakside. Og akkurat som Apple igjen, ingen minnekort støtte. To av de viktige punktene når det gjelder valg av telefon for meg ihvertfall. Hadde uansett ingen planer om å bytte ut S5'en nå, men hvis dette er veien de går fremover, vil det si slutten av Samsung for min del. Blir nok heller Sony eller HTC når neste utbytte skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter 1,3 år ca har jeg byttet batteri på note, note 2, note 3, s4 og s5

Med min bruk så dør batt ca kl 1200 etter litt over ett år, det har gitt mobilen ny levetid i andres hender.

Hva skal man kjøre med s6 etter ett år da når man må lade på nytt på jobb :rofl:

svaret er jo det samsung vil, kaste den og kjøpe ny s7

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter 1,3 år ca har jeg byttet batteri på note, note 2, note 3, s4 og s5

Med min bruk så dør batt ca kl 1200 etter litt over ett år, det har gitt mobilen ny levetid i andres hender.

Hva skal man kjøre med s6 etter ett år da når man må lade på nytt på jobb :rofl:

svaret er jo det samsung vil, kaste den og kjøpe ny s7

Eller du kan kjøpe huawei ascend mate 7.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja kona hater samsung så må kanskje bytte uansett.

Kjøpte s5 til hu i august, batt døde etter ca 1 time, kan se den telle ned som sekundviser og den blir glovarm.

Skal seff sende den inn, men hu bruker den så mye at hver gang ejg tømmer og klargjør den så tar hu nye bilder eller får nye viktige sms osv.

Har den enda, men den må stå i lader hver gang den brukes :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg har for aller første gang kjøpt nytt batteri til min mobiltelefon. En Note 3 som er ca 1 år gammel. Har aldri før hatt behov for å bytte batteri, så jeg vet ikke helt om dette er et så stort problem som det kan virke som.

Lenke til kommentar

Jeg har for aller første gang kjøpt nytt batteri til min mobiltelefon. En Note 3 som er ca 1 år gammel. Har aldri før hatt behov for å bytte batteri, så jeg vet ikke helt om dette er et så stort problem som det kan virke som.

Har heller ikke hatt store behovet for det, kanskje på min forrige, s2. Men det er stort sett enkelt å ta vare på kapasiteten om man kan noen lune triks.

Dog så er det likevel viktig for oss forbrukere å ha muligheten til å bytte ut batteriet, ettersom alternativet sikkert koster et laken.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...