Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Akvariumet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Et flott fortellende silhuettfoto, på en måte dramatisk i sin form. Fortolkninger og fantasi settes i sving. Et av dine beste bilder synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Fantastisk blinkskudd! - tenk om du kunne unngått trappa og bare fått sillhuetten av far som bärer sin lille datter - og akvariet...... Endret 1. mars 2015 av rolfmm 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Så du blei redda til slutt..... Flott siluett med en flott bakgrunn. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Et flott fortellende silhuettfoto, på en måte dramatisk i sin form. Fortolkninger og fantasi settes i sving. Et av dine beste bilder synes jeg.Vennlig hilsen Ragnar[/quote Nesten så jeg rødma Ragnar! tusen takk for den hyggelige kommentaren! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Very nice! Thanks a lot Bekir! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Fantastisk blinkskudd! - tenk om du kunne unngått trappa og bare fått sillhuetten av far som bärer sin lille datter - og akvariet...... Jeg også tenkte det først, at det var litt irriterende med den trappa, men så kom jeg til at det er ikke sikkert det var så dumt at den var der heller, blir mer som skjer i bildet. Koselig du tittet innom i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Så du blei redda til slutt..... Flott siluett med en flott bakgrunn. Kom en flott prins og tok meg med! . Hyggelig du kom på besøk i dag også! Takk for snasen kommentar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kult og effektfullt med siluettefekten mor det klarblå vannet og fiskene. Bra! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Kult og effektfullt med siluettefekten mor det klarblå vannet og fiskene. Bra! Hilsen Tove Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Meget godt fanget Helene. Godt komponert. Jeg får ta meg en tur opp dit for å ta noen bilder. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Meget godt fanget Helene. Godt komponert. Jeg får ta meg en tur opp dit for å ta noen bilder. Mvh Torbjørn Det må du gjøre! Akkurat her hvor dette bildet er tatt, var det i hvertfall veldig fint å sitte og fotografere folk som lot seg begeistre. Takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg