Leif Olsson Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Andøya søndag 1 mars 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Fint komponert, med veien som tar oss innover i landskapet! God dybdevirkning.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Fint komponert, med veien som tar oss innover i landskapet! God dybdevirkning.. Hei og takk for hyggelig kommentar Svein Hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Velkomponert bilde. Fin dybde og linje med veien innover i bildet, flotte snødekte fjell i bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Vakkert bilde med rolige naturlige farger der veien som snor seg innover i landskapet gir bildet en fin dybde Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Takk takk Ragnar og Rolf for hyggelige kommentarer Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hva skal jeg si? Alt er jo sagt før! Jeg får bare si meg enig med alle andre her! flottings bilde! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Hva skal jeg si? Alt er jo sagt før! Jeg får bare si meg enig med alle andre her! flottings bilde! Takk for hyggelig kommentar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg