Gå til innhold

Spill som passer til meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å lage meg en lets play kanal på youtube, men før jeg begynner har jeg lyst til å ha litt forskjellige spill å velge i. Så jeg lurer egentlig på om dere har noen forslag til noe som kan passe til lets plays?

Jeg kan jo si at jeg personlig ikke er så glad i å spille fps spill eller skrekkspill, jeg liker bedre spill som er litt eventyr aktig og som jeg egentlig bare kan kose meg med, utforske i og litt sånt. Ellers har jeg hatt Sly Cooper spillene til playstation som ett av de spillene jeg sikkert har brukt aller mest tid på av alle spill. Jeg har fullført 3'eren sikkert 10 ganger om ikke mer! Har også brukt mye tid i alle sims spillene. Om det kunne være til noe "hjelp". Jeg er litt skeptisk til å kjøpe nye spill så i det siste har jeg ikke kjøpt eller spilt så mye.

Det er vel ikke så mye mer å si, men det er gøy om noen kommer med forslag som kanskje kunne passe:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Du kan jo prøve Trine(1 og 2) eller South park the stick of truth.

Jeg syns hvertfall Trine 2 er veldig bra. Koster bare 20kr på steam, så du kan jo prøve.

Lenke til kommentar

Sly Cooper? Prøv Ratchet & Clank og Jak & Daxter. Det går mye i det samme. Ellers har vi jo Tomb Raider og inFamous: Second Son & First Light (jeg likte spesielt FL, men det er litt kort, og oppdragene litt for kjipe til tider).

Ellers har vi jo... seriøst... Amazing Spider-man 1. Vet det er dømt til å få mye dårlig kritikk, og mange skjønner ikke at jeg liker det. Men faktisk elsker jeg det spillet. Utforsking er svært morsomt når man beveger seg like mye vertikalt som horisontalt, kampmekanikken er rimelig bra, historien helt grei, og oppdragene som regel svært bra. Det vil aldri bli en stor klassiker blandt "seriøse" gamere, men hva så? Jeg gir blaffen i hva de "seriøse" gamerne sier. De sitter jo bare der med nyeste Call of Duty, Battlefield, MOBA og så videre. Det skader ikke å våge å prøve andre spill også. :)

(men styr unna Amazing Spider-man 2. Det stinker jo verre enn sokkene til Petter Northug. Det er et typisk eksempel på spill der alt gikk galt.)

Lenke til kommentar

Eventyraktige spill som ikke er FPS: The Longest Journey, Dreamfall, Dreamfall Chapters, Myst-spillene, Siberia, Monkey Island, Telltale sine spill (the Walking Dead os.v.)

Skyrim er veldig bra utforske-spill da.

Endret av Jade
Lenke til kommentar

Minecraft er et ganske populært lets play spill på Youtube. Er jo uendelig med mods til spillet så det har relativt lang levetid.

Ellers ville jeg kanskje fokusert på spill du er gode i å som du kan hjelpe andre i å lære en ting eller to.

Lenke til kommentar

Vil du spille moderne spill eller har du rom til litt eldre spill også? Er også en fordel å tenke på hva du vil fokusere på. Forskjellige spill passer til forskjellige stiler. Fallout og Elder scrolls spillene passer bra hvis lyst til å lage en kanal der du går dypt inn i spillene og tar for deg detaljer. På den andre siden så passer disse spillene dårlig hvis du har list til å bli den nye paien, den nye store tingen. Klart dette er kanskje urealistisk uansett.

Retro er jo også en god nisje, men her må du igjen velge en stil.

Så hva har du lyst til? Hvordan vil du at kanalen din skal være?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...