Monica Jansen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 En tråd hvor man kan fortelle om da man lot som om man var syk og fikk være hjemme fra jobb/skole. Jeg har foreksempel jukset og sagt at jeg har vært syk etter å ha blitt frisk fra forkjølelse, ved å si at jeg var slakk, sån at jeg fikk fri fra jobb i 3 dager. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg sa jeg var syk hver eneste onsdag eller torsdag (Husker ikke ) Det var i 2009 i tiende og jeg var utplassert og jeg var liksom syk hver eneste gang jeg skulle på den jobben i slik 3 eller 4 uker på rad tror jeg Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 "I don't embrace excuses" står det i signaturen din, og du skulker hver eneste dag på jobb i en måned? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 "I don't embrace excuses" står det i signaturen din, og du skulker hver eneste dag på jobb i en måned? Hehe altså dette var for 5 og et halvt år siden når jeg ikke var fylt 18 en gang, det var i en måned hvor jeg drev og holdt på med dette men det ble avslørt og dem skjønte jeg bare skulka. Om bare jeg hadde denne signaturen den gang så jeg kunne lest Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Bra svar Jeg var ikke noe bedre selv i den alderen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Bra svar Jeg var ikke noe bedre selv i den alderen Du skulle hørt hvor sur mamma og pappa var da Pappa sendte en sms og sa at jeg hører du skulker, det skal vi ikke ha noe av og så la han til et sint smilefjes hehe Og så snakka vi og han sa kan kanskje kom til å kjøre innom der jeg bor utenfor for å sjekke om jeg hadde dratt til jobben hehe Endret 2. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå