Monica Jansen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Hei. Jeg begynte i puberteten i begynnelsen av 11 årene, og var ferdig å bli kvinne da jeg var i slutten av 15 år. Jeg fikk den første blødende uka da jeg var 12 og et halvt. Var jeg da ekstremt unormalt tidlig i puberteten og det å få den blødende uka for første gang, da? Når jeg car så extremt tidlig i puberteten, blir jeg gammel fortere enn normalt da? Kan mennesker med utviklingshemmning også være så extremt unormalt rask med å få pubertenen, som jeg var? Da jeg var 17 år så sa en gutt at jeg såg ut som jeg var 30 år. Jeg fikk forresten monobryn før 15 års alderen. Er det normalt eller tidlig? Endret 1. mars 2015 av aklla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Moderatormelding 4 innlegg på skrevet på 8 minutter slått sammen.Bruk redigerings-knappen nede i høyre hjørne av innlegget neste gang du skal legge til noe i innlegget Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Moderatormelding 4 innlegg på skrevet på 8 minutter slått sammen. Bruk redigerings-knappen nede i høyre hjørne av innlegget neste gang du skal legge til noe i innlegget Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå