bellina Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Er noen spesialpedagoger her ? Eventuelt noen som studerer det ? Hva jobber dere med ? Hva har dere i lønn ? Hvordan var studie ? Er det noe dere vil anbefale ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hei jobber som vikar som spesialpedagog en dag i uka Jobber på voksen opplæring, veldig fin jobb koselige elever og kolleger. Lønn som vikar er halvparten av hva en full utdannet får. De ligger på 520kr timen de fleste mens jeg ligger på 210kr timen som er veldig greit betalt. Studerer ikke men tror jeg begynner på studier til høsten eller neste år Akkurat nå frister det å studere på Høgskolen i Telemark studiested Notodden Men få se hva det blir til.. Åja jeg anbefaler jobben på det sterkeste Endret 22. mars 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
bellina Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Hei jobber som vikar som spesialpedagog en dag i uka Jobber på voksen opplæring, veldig fin jobb koselige elever og kolleger. Lønn som vikar er halvparten av hva en full utdannet får. De ligger på 520kr timen de fleste mens jeg ligger på 210kr timen som er veldig greit betalt. Studerer ikke men tror jeg begynner på studier til høsten eller neste år Akkurat nå frister det å studere på Høgskolen i Telemark studiested Notodden Men få se hva det blir til.. Åja jeg anbefaler jobben på det sterkeste Det virker veldig spennende Hvilken utdsnning er lurest å velge ? Lønner det seg å ha lærer utdanning i bunn og master I spes ped etterpå? Er man en god søker når man har barnevernspedagogikk bachelor og master i spes ped ? Lenke til kommentar