bellina Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Er noen spesialpedagoger her ? Eventuelt noen som studerer det ? Hva jobber dere med ? Hva har dere i lønn ? Hvordan var studie ? Er det noe dere vil anbefale ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hei jobber som vikar som spesialpedagog en dag i uka Jobber på voksen opplæring, veldig fin jobb koselige elever og kolleger. Lønn som vikar er halvparten av hva en full utdannet får. De ligger på 520kr timen de fleste mens jeg ligger på 210kr timen som er veldig greit betalt. Studerer ikke men tror jeg begynner på studier til høsten eller neste år Akkurat nå frister det å studere på Høgskolen i Telemark studiested Notodden Men få se hva det blir til.. Åja jeg anbefaler jobben på det sterkeste Endret 22. mars 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
bellina Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Hei jobber som vikar som spesialpedagog en dag i uka Jobber på voksen opplæring, veldig fin jobb koselige elever og kolleger. Lønn som vikar er halvparten av hva en full utdannet får. De ligger på 520kr timen de fleste mens jeg ligger på 210kr timen som er veldig greit betalt. Studerer ikke men tror jeg begynner på studier til høsten eller neste år Akkurat nå frister det å studere på Høgskolen i Telemark studiested Notodden Men få se hva det blir til.. Åja jeg anbefaler jobben på det sterkeste Det virker veldig spennende Hvilken utdsnning er lurest å velge ? Lønner det seg å ha lærer utdanning i bunn og master I spes ped etterpå? Er man en god søker når man har barnevernspedagogikk bachelor og master i spes ped ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hei jobber som vikar som spesialpedagog en dag i uka Jobber på voksen opplæring, veldig fin jobb koselige elever og kolleger. Lønn som vikar er halvparten av hva en full utdannet får. De ligger på 520kr timen de fleste mens jeg ligger på 210kr timen som er veldig greit betalt. Studerer ikke men tror jeg begynner på studier til høsten eller neste år Akkurat nå frister det å studere på Høgskolen i Telemark studiested Notodden Men få se hva det blir til.. Åja jeg anbefaler jobben på det sterkeste Det virker veldig spennende Hvilken utdsnning er lurest å velge ? Lønner det seg å ha lærer utdanning i bunn og master I spes ped etterpå? Er man en god søker når man har barnevernspedagogikk bachelor og master i spes ped ? Har egentlig lite å si sånn generelt da det er stor etterspørsel etter spesialpedagoger på lands basis. Velger du å ta lærer utdanning først så sier det seg selv at man har mer å velge i da man kan jobbe som spes.ped og vanlig lærer. Å bare ta spes.ped er lurt hvis man bare vil jobbe med det. Tror at hvis man har barnevernspedagogikk så er man attraktivt både som arbeidersøker i barneverns sektoren og i spessped faget generelt. Har hørt at det er veldig tøft å være spesialpedagog i barnevernet med mye papir arbeid. Endret 22. mars 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
bellina Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Hei jobber som vikar som spesialpedagog en dag i uka Jobber på voksen opplæring, veldig fin jobb koselige elever og kolleger. Lønn som vikar er halvparten av hva en full utdannet får. De ligger på 520kr timen de fleste mens jeg ligger på 210kr timen som er veldig greit betalt. Studerer ikke men tror jeg begynner på studier til høsten eller neste år Akkurat nå frister det å studere på Høgskolen i Telemark studiested Notodden Men få se hva det blir til.. Åja jeg anbefaler jobben på det sterkeste Det virker veldig spennende Hvilken utdsnning er lurest å velge ? Lønner det seg å ha lærer utdanning i bunn og master I spes ped etterpå? Er man en god søker når man har barnevernspedagogikk bachelor og master i spes ped ? Har egentlig lite å si sånn generelt da det er stor etterspørsel etter spesialpedagoger på lands basis. Velger du å ta lærer utdanning først så sier det seg selv at man har mer å velge i da man kan jobbe som spes.ped og vanlig lærer. Å bare ta spes.ped er lurt hvis man bare vil jobbe med det. Tror at hvis man har barnevernspedagogikk så er man attraktivt både som arbeidersøker i barneverns sektoren og i spessped faget generelt. Har hørt at det er veldig tøft å være spesialpedagog i barnevernet med mye papir arbeid. Den er grei Tusen takk for god hjelp ! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Den er grei Tusen takk for god hjelp ! Ingen problem men hvor har du tenkt å studere ? Lenke til kommentar
bellina Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Den er grei Tusen takk for god hjelp ! Ingen problem men hvor har du tenkt å studere ? På høyskolen I Oslo har hørt veldig mye negativt om lærerutdanningen der.. interesserer meg også veldig for psykologi og atferdsproblemer så frister å gå barnevern først er bare redd lærerne vil ta de jobbene jeg ønsker senere. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Den er grei Tusen takk for god hjelp ! Ingen problem men hvor har du tenkt å studere ? På høyskolen I Oslo har hørt veldig mye negativt om lærerutdanningen der.. interesserer meg også veldig for psykologi og atferdsproblemer så frister å gå barnevern først er bare redd lærerne vil ta de jobbene jeg ønsker senere. Ok for Spesialpedagogikk linja er på UiO om jeg ikke husker helt feil . Tror ikke lærere tar spessped jobbene men grunnen til at det er mange med lærer utdanning som jobber med spessped er at de ofte ikke klarer å få tak i en spesialpedagog pga det er så få av dem, og derfor ansetter de lærere. Endret 27. mars 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå