RBW Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 LG trekker sløret av den kommende luksusklokken.Watch Urbane har fått pris Lenke til kommentar
Pixelproof Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Android Gear? Mener dere ikke Android Wear? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) ''...en av de mest kostbare telefonene på markedet'' Tror det er en klokke Og hvilken huwaei-klokke refereres det til i teksten? Den har gått meg hus forbi Endret 1. mars 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det må jeg si, denne så neimen ikke dum ut! Liker at den ikke har noen framtredende logoer eller noe, da ser den mer eksklusiv ut. Hvis skjerm og batteritid er bra kan denne vurderes som "finklokke". Min Pebble står seg ikke veldig godt i selskapssammenheng.. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 ''...en av de mest kostbare telefonene på markedet'' Tror det er en klokke Og hvilken huwaei-klokke refereres det til i teksten? Den har gått meg hus forbi Denne :-) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Luksusklokke til 2999,- haha Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 ''...en av de mest kostbare telefonene på markedet'' Tror det er en klokke Og hvilken huwaei-klokke refereres det til i teksten? Den har gått meg hus forbi Denne :-) mmmm... danke Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Selg den sølvfarga med matchende stållenke til under 3500, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg