Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kløe i øyet (bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der Monica, ser ut som øyebetennelse. Med mindre du har klødd alt for mye. Legen på deg imorgen for å få antibiotikasalve.

ps. i beste velmenende: Monobryn er ut.

Ok. Jeg er allergrisk mot antibiotikasalve k øynene, og i tillegg så kan jeg ikke hjelpe for at jeg faktisk er født med monobryn jeg er nemlig stygg og jeg er i tilegg langt utav moten for lengst. Det vet jeg fra før.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok. Jeg er allergrisk mot antibiotikasalve k øynene, og i tillegg så kan jeg ikke hjelpe for at jeg faktisk er født med monobryn jeg er nemlig stygg og jeg er i tilegg langt utav moten for lengst. Det vet jeg fra før.

Legen finner sikkert noe som kan hjelpe. Jeg kan ikke heller hjelpe at jeg er født med monobryn, men selv menn bruker pinsett og napper bort det overflødige.

Lenke til kommentar

Legen finner sikkert noe som kan hjelpe. Jeg kan ikke heller hjelpe at jeg er født med monobryn, men selv menn bruker pinsett og napper bort det overflødige.

Ok. Jeg skal gå i skammekroken for å vise meg frem i media med monobryn. Jeg skal også prøve å barbere bort det overflødige midten sån at det blitt 2 øyenbryn. Jeg skammer meg sån, for nå er jeg sikker blitt kjent i norge som "Monica Jansen, hun med monobryn".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle heller hatt byttet de hårløse beina mine med det overflødige øyenbryn områders hår. Jeg er sikkert den eneste kvinnen i norge eller verden som ikke har ett eneste hår på beina, medfødt. Jeg var ferdig utvokst i 15 års alderen og fikk puberteten da jeg var i 11 års alderen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...