Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

STEAMPS3 - Async TCPSocket Destroyed

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått et problem på en server til Unturned jeg prøver å drive. Problemet er at hver gang serveren har stått på i rundt 20 min, blir andre spillere disconected fra serveren og det kommer opp

STEAMPS3 - Async TCPSocket Created

Dette kommer opp i batch vinduet eller CMD som de fleste vil kalle det, og dette stopper ikke, kommer kanskje et par hundre linjer som ser slik ut.

Jeg har prøvd å portforwarde med kun TCP, men da fungerer ikke serveren for noen, og jeg har prøvd kun UDP, men det samme skjer som med kun TCP. Det står svært lite om dette på nettet.

Serveren er satt opp med SteamCMD og portforwarded portene 27015, 27016 og 27017 med TCP/UDP. Har også prøvd å lage en ny server fra bunnen av, men det samme skjer.

Det hadde vert fint med litt hjelp på dette da jeg ikke kan så mye om TCP og UDP og feilsøking innenfor dette emnet ;)

Endret av -NOR-SleepyNOZ
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har fått et problem på en server til Unturned jeg prøver å drive. Problemet er at hver gang serveren har stått på i rundt 20 min, blir andre spillere disconected fra serveren og det kommer opp 

Dette kommer opp i batch vinduet eller CMD som de fleste vil kalle det, og dette stopper ikke, kommer kanskje et par hundre linjer som ser slik ut. 

Jeg har prøvd å portforwarde med kun TCP, men da fungerer ikke serveren for noen, og jeg har prøvd kun UDP, men det samme skjer som med kun TCP. Det står svært lite om dette på nettet. 

Serveren er satt opp med SteamCMD og portforwarded portene 27015, 27016 og 27017 med TCP/UDP. Har også prøvd å lage en ny server fra bunnen av, men det samme skjer. 

Det hadde vert fint med litt hjelp på dette da jeg ikke kan så mye om TCP og UDP og feilsøking innenfor dette emnet ;)

Jeg beklager å svare på en eldre tråd som jeg ikke en gang har noen løsning for, men jeg sitter med ett veldig lignende problem. Forskjellene for meg er at det er bare 1 person som har problemer med å koble til min server, og min server er for et annet spill. Utover dette høres våre problemer like ut.

Så mitt spørsmål er, fant du ut av hva som skjedde med din server? Eller fikk du i det minste fikset det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...