Corporal Jenkinson Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Høyrefoten til Giroud> venstrefoten Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Haha, går på do så blir det scoring! Slår aldri feil! GIROUUUUUUUUD! 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 "3 minutt til vi kommer til 45 minutt på klokka" Takk for at du lærer oss klokka Per-Jarle! 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har lagt merke til at Lukaku ødelegger veldig mye for Everton. Har egentlig aldri skjønt hypen rundt ham. Jeg unner dem en bedre spiss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har lagt merke til at Lukaku ødelegger veldig mye for Everton. Har egentlig aldri skjønt hypen rundt ham. Jeg unner dem en bedre spiss. 15 mål denne sesongen er jo knallbra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har lagt merke til at Lukaku ødelegger veldig mye for Everton. Har egentlig aldri skjønt hypen rundt ham. Jeg unner dem en bedre spiss.Det gjør ikke jeg. Unner ikke kjipe Martinez noe som helst om det ikke gnager liverpool. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 1-0 pause. Ganske dårlig omgang. For rett og slett ikke til noe spill. Heldige som leder. Everton har kjørt denne kampen. Etter scoringen ser det litt bedre ut. Vi må heve oss til andre omgang om vi skal ta hjem 3 poeng. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 1-0 pause. Ganske dårlig omgang. For rett og slett ikke til noe spill. Heldige som leder. Everton har kjørt denne kampen. Etter scoringen ser det litt bedre ut. Vi må heve oss til andre omgang om vi skal ta hjem 3 poeng. +1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Wenger setter vel inn 3 defensive bytter på 60 minutt for å "sikre" seieren. Så blir vi rævkjørt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Kjente nesten ikke igjen Shearer, haha Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Bellerìn er så rå. Tar han fremfor Debuchy any day. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Oooff, det så vooondt ut!! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Nå er vi begynt å skade våre egne spillere. Vi kan jo ikke ha så mange friske spillere i stallen! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Han klarer seg. Coquelin er en bauta. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Han har brekt nesen. Helt skeiv nese :S Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kan gjerne putte en til, syn Everton har hatt et par farlige angrep nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå