OhEasy Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Etter request fra Danielzu Prat i vei. Endret 1. mars 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Tror Per blir værende på benken i bra mange kamper fremover, og fint er det. Tror ydmykelsen var så stor i midtuka at de blir å peise på med mål idag. 3-0 til oss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Barkley og Lukaku frykter jeg veldig. Ødela oss totalt i fjor (riktignok på Goodison). Synd at Ozil og Alexis har klipperkort. Begge har vært svake i flere kamper på rad. Ville heller se Rosicky og Walcott. Ambivalent til Ox. Har mye å bevise etter at han egenhendig ga bort mål til Monaco. Spent på Paulista. Har mye å jobbe med om han skal stoppe Lukaku, Barkley og Mirralas. Everton hever seg ofte til disse storkampene. Håper vi klarer å få med oss U. Seier er nærmest en forutsetning om vi skal klare topp 4. Etter formen vi har hatt en måneds tid nå tror jeg vi skal slite veldig, men kampen er veldig åpen. Hele laget har mye å bevise. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Heller mot en U selv. Selvom Everton sliter om dagen, så er det alltid sånne lag vi går på en smell mot. Spent på Gabriel, og om Giroud kan heve seg etter Monaco-kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Liverpool city må ta dobbel seier idag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Ah for farken, han norsk/svenske som kommentator... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Ah for farken, han norsk/svenske som kommentator... ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Ah for farken, han norsk/svenske som kommentator... ? Per Jarle Heggelund eller no? Er vel ikke svensk, men bor i Sverige tror jeg. Har innimellom litt svensk talemåte. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Ah for farken, han norsk/svenske som kommentator... ? Per Jarle Heggelund eller no? Er vel ikke svensk, men bor i Sverige tror jeg. Har innimellom litt svensk talemåte. Liker han jeg. Selv om nordnorsken hans er noe utvasket. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hehe, jeg orker ham ikke. Sliter litt generelt med norske kommentatorer. Kaster Wikestad er årleit, men det er det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Go Everton! Trenger at dere vinner i dag! Smiley Smiley Blink Blink Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir ikke akkurat overrasket om Everton vinner eller får uavgjort, for statistikken vår mot dem er elendig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Akkurat nå er det bare et lag på banen i hvert fall 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kapteinen benket som straff for sist kamp? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kapteinen benket som straff for sist kamp? Mest sannsynlig. Wenger vil nok si det er for å spare Per til midtuka. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Kapteinen benket som straff for sist kamp? Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Everton har kjørt kampen i 12 minutter nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Ser ut som vi spiller på bortebane mot et klart beste lag. Flaut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå