Gjest member-296438 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 A form of Stalking...? Så er det dette med at det begynner og spinne en historie når en ser et bilde.... Perspektivet tyder på at noen følger denne pesonen på avstand, kanskje for å se hvor hun(?) tar veien....om hun skal møte noen... Hun kaster blikket mot venstre, noen som venter? Eller kanskje hun bare simpelten er usikker på veien:-) Bra dette Henning. Fine linjer, og ovenfra og ned perspektivet lager dybde sammen med trappa. Synes ikke det gjør noe med stolpene, da de lager denne "Stalkereffekten", slik at det ser ut som du "står på lur" Kanskje det skulle vært en tanke mørkere, men det er smak og behag:-) PS Nå mistenker jeg ikke deg for og være Stalker, annet enn i fotografisk sammenheng. (og da er vi to:-)) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 A form of Stalking...? Så er det dette med at det begynner og spinne en historie når en ser et bilde.... Perspektivet tyder på at noen følger denne pesonen på avstand, kanskje for å se hvor hun(?) tar veien....om hun skal møte noen... Hun kaster blikket mot venstre, noen som venter? Eller kanskje hun bare simpelten er usikker på veien:-) Bra dette Henning. Fine linjer, og ovenfra og ned perspektivet lager dybde sammen med trappa. Synes ikke det gjør noe med stolpene, da de lager denne "Stalkereffekten", slik at det ser ut som du "står på lur" Kanskje det skulle vært en tanke mørkere, men det er smak og behag:-) PS Nå mistenker jeg ikke deg for og være Stalker, annet enn i fotografisk sammenheng. (og da er vi to:-)) Jeg vet ikke om jeg hadde følt meg helt trygg med en av dere to luskende bak meg på denne måten...småskummelt... 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 A form of Stalking...? Så er det dette med at det begynner og spinne en historie når en ser et bilde.... Perspektivet tyder på at noen følger denne pesonen på avstand, kanskje for å se hvor hun(?) tar veien....om hun skal møte noen... Hun kaster blikket mot venstre, noen som venter? Eller kanskje hun bare simpelten er usikker på veien:-) Bra dette Henning. Fine linjer, og ovenfra og ned perspektivet lager dybde sammen med trappa. Synes ikke det gjør noe med stolpene, da de lager denne "Stalkereffekten", slik at det ser ut som du "står på lur" Kanskje det skulle vært en tanke mørkere, men det er smak og behag:-) PS Nå mistenker jeg ikke deg for og være Stalker, annet enn i fotografisk sammenheng. (og da er vi to:-)) Jeg vet ikke om jeg hadde følt meg helt trygg med en av dere to luskende bak meg på denne måten...småskummelt... Takk Pentaxen og Helene. Fin liten historie du spinner opp der. Ja, jeg prøvde å få med noe i forkant slik at man kanskje lettere kan sette seg inn i bildet som betrakter, som en "stalker" som dere nevner. Planen er å dra tilbake når sola skinner en gang og se om det ikke kan bli litt mer tydelige og spennende linjer i bildet da. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 A form of Stalking...? Så er det dette med at det begynner og spinne en historie når en ser et bilde.... Perspektivet tyder på at noen følger denne pesonen på avstand, kanskje for å se hvor hun(?) tar veien....om hun skal møte noen... Hun kaster blikket mot venstre, noen som venter? Eller kanskje hun bare simpelten er usikker på veien:-) Bra dette Henning. Fine linjer, og ovenfra og ned perspektivet lager dybde sammen med trappa. Synes ikke det gjør noe med stolpene, da de lager denne "Stalkereffekten", slik at det ser ut som du "står på lur" Kanskje det skulle vært en tanke mørkere, men det er smak og behag:-) PS Nå mistenker jeg ikke deg for og være Stalker, annet enn i fotografisk sammenheng. (og da er vi to:-)) Jeg vet ikke om jeg hadde følt meg helt trygg med en av dere to luskende bak meg på denne måten...småskummelt... Takk Pentaxen og Helene. Fin liten historie du spinner opp der. Ja, jeg prøvde å få med noe i forkant slik at man kanskje lettere kan sette seg inn i bildet som betrakter, som en "stalker" som dere nevner. Planen er å dra tilbake når sola skinner en gang og se om det ikke kan bli litt mer tydelige og spennende linjer i bildet da. Henning Mer "stalking" på gang altså....både her og der:-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg vet ikke om jeg hadde følt meg helt trygg med en av dere to luskende bak meg på denne måten...småskummelt... Kan si mye om oss tror jeg, men skumle....neppe:-) tror du hadde fått deg en god latter..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg