Gjest medlem-359424 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Himmelvindu 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Merkelig bilde, må se litt før jeg skjønner hva det er. Men jeg liker det i all sin enkelhet og med sine tydelige flater og inndeling. Perfekt skydekke, tror helt blå himmel eller tyngre skyer hadde ødelagt. H Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Merkelig bilde, må se litt før jeg skjønner hva det er. Men jeg liker det i all sin enkelhet og med sine tydelige flater og inndeling. Perfekt skydekke, tror helt blå himmel eller tyngre skyer hadde ødelagt. H Takker Henning:-) Merkelige fotografer tar merkelige bilder.... Her hadde han forvilla seg inn i en bakgård med den lille Fujien, for så og oppdage at det var en liten fotografisk skattekiste....skal nok tilbake:-) Var enkelheten jeg var ute etter. Stramme linjer og kontrasten mot himmelen som flyter avgårde. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Stilig! En variant av ditt bilde heromdagen. Veldig bra i all sin enkelthet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg