farke Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg og EJH er i gang med prosjekt i Informasjons- og publiseringsteknologi, og skal i den sammeheng publisere et regelsett til miniatyrslagspill der krigføring med stridsvogner står i høysetet. Disse reglene er beregnet på å spilles ut med små tanksfigurer, og vi ville forsikre oss om at slike var lette å få tak i. Derfor trasket jeg innom byens største lekebutikk med den hensikt å prokurere små stridsvogner i plastikk, av den typen som før gjerne ble solgt i bøtter/spann og plastposer; slik som små army men også selges. MEN: De hadde ingen og visste ikke om noen som solgte slike. Da jeg var liten hadde jeg en hel smala slike små tanks; er det slik i disse politisk korrekte tider at krigsleker er blitt fy-fy å selge, eller finnes det ennå lekebutikker som selger denne typen miniatyrstridsvogner? Hvis dere vet om noen så setter jeg pris på om dere letter på lokket og poster det i denne tråden... er en fordel om butikken ligger i Hedmark/Oppland eller kan handles fra over Internett, men kom gjerne med butikker i Pasvikdalen hvis dere vet om noen! På forhånd takk, Amund Farberg Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du kan jo gå til innkjøp av Axis & allies. Husker jeg ikke feil, ligger det 50 stk små tanks i det spillet. Så får du et sinnsykt bra brettspill med på kjøpet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 A&A tanksene er vel en del mindre enn de farke vil ha tak i, og ja det er ikke bra med leker som illuderer (går det ann å si det?) krig. dette gjør at barn får et mildere syn på krig. Barn må læres opp til at krig er en veldig fæl ting Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg lekte med sånne da jeg var mindre...tror likevel at jeg skjønte at krig var en fæl ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå