Gå til innhold

Stridsvogner i "løs vekt"

farke

Anbefalte innlegg

Jeg og EJH er i gang med prosjekt i Informasjons- og publiseringsteknologi, og skal i den sammeheng publisere et regelsett til miniatyrslagspill der krigføring med stridsvogner står i høysetet. Disse reglene er beregnet på å spilles ut med små tanksfigurer, og vi ville forsikre oss om at slike var lette å få tak i. Derfor trasket jeg innom byens største lekebutikk med den hensikt å prokurere små stridsvogner i plastikk, av den typen som før gjerne ble solgt i bøtter/spann og plastposer; slik som små army men også selges.

MEN:

De hadde ingen og visste ikke om noen som solgte slike. Da jeg var liten hadde jeg en hel smala slike små tanks; er det slik i disse politisk korrekte tider at krigsleker er blitt fy-fy å selge, eller finnes det ennå lekebutikker som selger denne typen miniatyrstridsvogner? Hvis dere vet om noen så setter jeg pris på om dere letter på lokket og poster det i denne tråden... er en fordel om butikken ligger i Hedmark/Oppland eller kan handles fra over Internett, men kom gjerne med butikker i Pasvikdalen hvis dere vet om noen!

På forhånd takk,

Amund Farberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...