Naskeladden Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hallo, nettopp oppgradert pc en min med en SSD og ønsker og bruke den gamle Hdd en som lagringsplass. Har lagret det jeg trenger av filer som jeg har satt på SSD en. Hvordan installerer jeg Windows 7 og sletter alt på den gamle Hdd en ? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 For å slette alt på harddisken kan du høyreklikke på den, og velge "Formater". Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hallo, nettopp oppgradert pc en min med en SSD og ønsker og bruke den gamle Hdd en som lagringsplass. Har lagret det jeg trenger av filer som jeg har satt på SSD en. Hvordan installerer jeg Windows 7 og sletter alt på den gamle Hdd en ? Jeg skjønte ikke helt ... Du har satt inn en SSD og flyttet filene dine over på denne fra HDD? Og du skal nå installere Win7? Det blir feil rekkefølge. 1. Koble ut HDD 2. Installer Win7 på SSD 3. Koble inn HDD og flytt filene til SSD 4. Formater HDD og flytt filene tilbake fra SSD for lagring. 1 Lenke til kommentar
l3dx Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hallo, nettopp oppgradert pc en min med en SSD og ønsker og bruke den gamle Hdd en som lagringsplass. Har lagret det jeg trenger av filer som jeg har satt på SSD en. Hvordan installerer jeg Windows 7 og sletter alt på den gamle Hdd en ? Jeg skjønte ikke helt ... Du har satt inn en SSD og flyttet filene dine over på denne fra HDD? Og du skal nå installere Win7? Det blir feil rekkefølge. 1. Koble ut HDD 2. Installer Win7 på SSD 3. Koble inn HDD og flytt filene til SSD 4. Formater HDD og flytt filene tilbake fra SSD for lagring. Selv om det minsker risiko for feil er det ikke nødvendig å koble den ut. Bare vær sikker på at du installerer til riktig disk. Er disken stor nok er det heller ingenting i veien for å partisjonere den slik at du kan ha de gamle filene dine på en partisjon og installere Windows på en annen. Lenke til kommentar
Naskeladden Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Dårlig formulert av meg dessverre. Hadde Win7 på SSD en og ville egentlig bare vite hvordan man formaterte en HDD. Fått gjort det jeg ville nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå