EnRandomDude Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg lurer på hvordan det er å få en sommerjobb som utvikler, evt. front-end/full-stack web utvikler. Hva slag jobber kan jeg søke med min bakgrunn? Jeg er førsteårsstudent på Programmering og Nettverk ved UiO Første semester fikk jeg A i programmering og B i de andre fagene. Språkene jeg kan er java, css, html og javascript. I tillegg har jeg et par års studier av grafisk design og er en reser på illustrator og photoshop. Endret 28. februar 2015 av EnRandomDude Lenke til kommentar
xaco Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 du får prøve å søke litt rundt, men tviler på at du får noe på kroken. For det første er du sent ute, de aller fleste it firmaer har allerede hentet inn de folkene de vil ha i sommer. og mange gjorde dette allerede i oktober ifjor. og de pleier sjeldent å ta inn første års studenter. Lenke til kommentar
EnRandomDude Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Ser den. Får se hva jeg gjør. Så lenge det ikke blir matbutikk er jeg forsåvidt fornøyd. Lenke til kommentar
EnRandomDude Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Update for alle som skulle se dette i ettertid: Fikk en jobb der jeg ble utnyttet og tjente ekstremt lite, men lærte mye i 2015. Fullførte aldri bachelør pga. jobb, men er nå i en annen jobb med grei lønn og investeringsmuligheter pga. min egeninnsats. Generelt sett vil jeg anbefale dere om å gjøre ferdig studiene før dere går ut i jobb. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå