Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg jentekjæreste for første gang?(bifil)

Anbefalte innlegg

Er ei jente i begynnelsen av 20-åra som har snakket en god del med ei jente på nett som jeg er veldig tiltrukket av. I og med vi har fått en god tone så planlegger vi nå å møtes. Syns det er litt skummelt i og med jeg ikke har noen erfaring med jenter, og vet ikke helt hvor naturlig ting vil komme.

Noen som har tips som kan få meg til å føle meg mer avslappet når jeg møter henne? eventuelt noen som vil dele hvordan det var første gang dere hadde sex?Happy.gif

Anonymous poster hash: cb004...05a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare på det andre. Men vil anbefale deg å ikke tenke noe over det andre, bare la ting skje.

støtter denne, om du er sjenert eller ikke helt vet hva du skal si så spiller det ingen rolle :) ingen turner down ei jente dem liker fordi hun er litt sjenert eller noe sånt... det er bare søtt. Vær deg selv!

Lenke til kommentar

Bare vær deg selv og si det som du føler er naturlig !

Jeg syns det var skummelt i starten jeg å , men det var ingen ting å være redd for!

Det er ikke så lenge siden jeg hadde sex for første gang med en jente og det føltes helt naturlig når vi starta, det var ikke noe kleint og jeg tenke ikke noe på hva jeg skulle gjøre eller hvordan jeg skulle gjøre det !

Så bare vær deg slev og gjør det du føler er riktig :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...