Gå til innhold

Mulla Krekar og Anders Behring Breivik "er like ille" ?

Krekar vs Breivik  

16 stemmer

1. 1. Hvis du måtte velge, hvem av dem ville du latt passe barna eller barnebarna en helg?

• Jeg stoler på Krekar
    • Jeg stoler på Breivik

Anbefalte innlegg

Ofte støter vi den koblingen i diverse debatter. Mange vil kanskje være uenig i angivelig likhet, men med forskjellig resultat.

Så, for "å avgjøre saken" tenkte jeg å lansere en veldig uhøytidelig enkel poll :)

"Hvis du måtte velge, hvem av dem ville du latt passe barna eller barnebarna en helg?"

(scenario: du måtte velge en av de)

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig spørsmål. Ville vært mer redd for at Krekar "tuklet" med barna, samtidig tror jeg Breivik er hakket sprøere og mindre oppegående enn Krekar. For meg er nok Breivik den verste, da Krekar tross alt er et produkt av krig og konflikt, mens Breivik for meg i større grad fremstår som helt feil sammenskrudd.

Lenke til kommentar

Krekar er bare stor i kjeften..

Tror neppe han plager normale unger. De skjønner hvertfall ikke en dritt av det han sier så hadde valgt ham om jeg absolutt MÅTTE velge noen.

Forøvrig ville jeg ikke latt Erna heller passe ungene mine så. .

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Hvem ville du satt til å passe barnet ditt, Hyenen eller Dingoen?"

Den var lei :) Får vel bli onkel Hyena tror jeg. Den har til felles med Krekar at de begge er forhatte og misforståtte av sine omgivelser, men på bunn er de gode skapninger, glemmer aldri vennlighet og tilgir aldri urett. Trofast til døden skiller oss ad. osv. :)

Lenke til kommentar

Tullete sammenligning som formilder den verste hendelsen i Europa siden krigen. Trist at såpass mange ikke greier å ta inn hva som faktisk skjedde på den øya..

Krekar er helt harmløs sammenlignet med abb.

Srebrenica var kanskje hakket verre? Lockerbie?

Men å sammenligne en islamist-leder med en enkelt-terrorist er ganske håpløs oppgave.

Lenke til kommentar

Selvsagt stoler jeg verken på en massemorder eller en terrorist(leder) som barnevakt for mine barn.

Dette er to personer som ikke har sunn vurderingsevne og er helt skrudd. Jeg ville ikke hatt dem som nabo heller. Folk som har fornuft og er i stand til å tenke selvstendi er stort sett greie. Disse to har verken fornuft eller er i stand til å tenke en fornuftig tanke.

Breivik er alvorlig skadet i oppveksten og har aldri kommet seg. Krekar er skadet på sjel og hjerne og har et fundantalistisk syn på islam, og mener at andre mennesker er dårligere enn han fordi de greier tenke selvstendige tanker.

Derfor er det meningsløst å velge mellom dem.

Lenke til kommentar

Litt for kreativ avstemning spør du meg. Sier lite om hvem som er verst, mer om hvem folk tror er minst sannsynlig at vil gjøre noe galt med barna sine. Da spiller ting som fordommer, psykisk helse og barnas likhet til vedkommende inn, for eksempel, som har lite med tittelen å gjøre. Uhøytidelig og vittig, greit nok, men sier svaret oss noe som helst da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...