ATWindsor Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Har nylig kjøpt et GTX 960, men det fungerer dårlig, uten drivere så er det bilde på skjermen, men etter drivere er installert, så er bildet svart fra og med log-inskjermen. Win 8.1, helt fersk install. Samme problem med to hovedkort. Noen tips? AtW Lenke til kommentar
War Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) 1150 eller? Isåfall har jeg fikset det ved å disable intern grafikk i bios. Slett driveren, reboot, så legg inn ny. Den må da ikke stå å surre med at den leter etter driver i drivermanager mens man legger inn den nye. Endret 28. februar 2015 av War Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Takk for tips, men på det ene hovedkortet er det ikke onboard vga, på det andre har jeg forsøkt å disable uten at det hjalp. Jeg har prøvd å legge inn driveren på ny flere ganger uten at det hjelper noe. Sjekket med win7 nå, samme problem. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå