Gå til innhold

Little Miss English Bully And Her Mom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Kan si mye om Bulldogger, både Franske og Engelske, men sjel det har de:-) Som tildligere Mopseier, blir jeg helt dårlig hver gang jeg ser disse "Flatnoses".......

Du har fått frem mye av det typiske utrykket hos disse her. Skulle likt å se en versjon med bare Mrs Bully. Gjerne i s/hv, som får frem dette hærlige utrykket hos disse.

Lenke til kommentar

Kan si mye om Bulldogger, både Franske og Engelske, men sjel det har de:-) Som tildligere Mopseier, blir jeg helt dårlig hver gang jeg ser disse "Flatnoses".......

Du har fått frem mye av det typiske utrykket hos disse her. Skulle likt å se en versjon med bare Mrs Bully. Gjerne i s/hv, som får frem dette hærlige utrykket hos disse.

Hei Pentaxen. Mamma´n til denne personligheten var ikke like entusiastisk som Mrs. Bully. Ønsket meg flere bilder men...fotoshooten var fort over for hennes del. :-)

Lenke til kommentar

Stilig bilde som minner mye om arbeidene til Elliott Erwitt.

Veldig bra komposisjon og et modig utsnitt som fungerer utmerket. Fin sort-hvitt konvertering som passer veldig bra til motivet.

Meget bra!

Hei Mikael Tjernsland. Nå ble jeg veldig glad for tanken din om bildet mitt. Elliot Erwitt er jo en fantastisk fotograf og historieforteller med kameraet sitt. En favoritt sammen med Mary Ellen Mark.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...