Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Sunderland


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooney har vært Uniteds beste i år i følge Petter Myhre. Det er objektivt feil. Det går ikke an å være så kunnskapsløs å mene noe sånt. That being said, Rooney fikk et løft i dag, og bør stilles foran Van Persie i køen. Trist at Falcao ble byttet ut forresten, tror han hadde satt et mål om han hadde fått spille nitti, pluss at Fellainis innhpp var temmelig intetsigende.

 

Spilerbørs:

De Gea - 6.5

 

Valencia - 7

Smalling - 8.5

Evans - 6.5

Rojo - 6

 

Blind - 6

Herrera - 6

 

Di Maria - 5

Rooney - 7

Young - 7.5

 

Falcao - 5.5

 

Januzaj - 7

Lenke til kommentar

Young, Shaw, Rojo, Smalling, Fellaini, Valencia, McNair, Carrick, De Gea, Mata og kanskje til og med Blind og Herrera har vært bedre enn Rooney i år.

 

Greit å være i himmelen fordi han har spilt en bra match, men han må spille veldig bra resten av sesongen for å få godkjent av meg. Det samme gjelder Van Persie, Falcao og Di Maria. Fire spillere som må heve seg to-tre hakk for å havne over terningkast 3 i min bok.

Lenke til kommentar

Young, Shaw, Rojo, Smalling, Fellaini, Valencia, McNair, Carrick, De Gea, Mata og kanskje til og med Blind og Herrera har vært bedre enn Rooney i år.

 

Det var vel å dra den veldig langt..

 

Enig at han ikke har vært vår beste denne sesongen, men den rekka der veldig preget av forventingene satt til spillerne før sesongen.McNair har vært bedre enn Rooney denne sesongen, og Valencia? Det blir for useriøst.

 

Ingen tvil om hvem som har vært vår bestemann denne sesongen, det er De Gea. Av utespillerne står det for meg mellom Rojo, Rooney og Blind, og Carrick selvfølgelig, men han har spilt litt lite.

Lenke til kommentar

Enig angående det med Rooney på midtbanen. Han er best som spiss, i alle fall lenger opp i banen. Han vil alltid synke mye bakover i banen, men når han er midtbanespiller, så blir det litt ekstremt.

 

Godt at han fikk seg en grei kamp igjen, og godt for Falcao å bli avgjørende rett før han gikk av.

 

Januzaj og Young imponerte meg i dag. Deilig å se at førstnevnte begynner å vise takter vi så av han forrige sesong.

Lenke til kommentar

Enig angående det med Rooney på midtbanen. Han er best som spiss, i alle fall lenger opp i banen. Han vil alltid synke mye bakover i banen, men når han er midtbanespiller, så blir det litt ekstremt.

 

Godt at han fikk seg en grei kamp igjen, og godt for Falcao å bli avgjørende rett før han gikk av.

 

Januzaj og Young imponerte meg i dag. Deilig å se at førstnevnte begynner å vise takter vi så av han forrige sesong.

Syntes Ashley Young sin første sesong var bra, spesielt kampen mot Arsenal :-)

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

 

Enig angående det med Rooney på midtbanen. Han er best som spiss, i alle fall lenger opp i banen. Han vil alltid synke mye bakover i banen, men når han er midtbanespiller, så blir det litt ekstremt.

 

Godt at han fikk seg en grei kamp igjen, og godt for Falcao å bli avgjørende rett før han gikk av.

 

Januzaj og Young imponerte meg i dag. Deilig å se at førstnevnte begynner å vise takter vi så av han forrige sesong.

Syntes Ashley Young sin første sesong var bra, spesielt kampen mot Arsenal :-)

 

 

Siktet til Januzaj i grunn, men ja, Young ser ut til å levere sin beste sesong i United-trøya siden hans første sesong, og kanskje den beste han har hatt. Hadde høye forventninger da han kom, men han har skuffet. Denne sesongen synes jeg dog han har vært god, i en litt ny rolle. Godt at pre-season ikke bare var et blaff. Synd han ble skadd i vinter, i den formen han var, men får håpe han holder seg skadefri. Da regner jeg med han starter de fleste av våre gjenværende kamper denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...