Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 I busskuret II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Så Munch tok bussen...eller rettere sagt mista den.... Arti bilde i freske farga:-) Gøy at du dokumeter det som du ser rætt rundt dæ. Oppdaga stadi nokka nytt når en har me sæ fotografiapparate:-) Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hehe, likte den der. Fint at du fotograferte denne! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Så Munch tok bussen...eller rettere sagt mista den.... Arti bilde i freske farga:-) Gøy at du dokumeter det som du ser rætt rundt dæ. Oppdaga stadi nokka nytt når en har me sæ fotografiapparate:-) Visste du ikke det da? At det var her på Skodje, ventende på bussen, at Munch gjorde sine første utkast til det senere så berømte Skrik? Kameraet har definitivt gjort meg mer oppmerksom på ting rundt meg, selv om jeg nok alltid har hatt det litt i meg, sjøl når jeg var liten. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Hehe, likte den der. Fint at du fotograferte denne! Takk for det Roar! Flotte farger i dette busskuret! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Flott formidlet bilde, nesten skummelt å vente på bussen i dette skuret. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Flott formidlet bilde, nesten skummelt å vente på bussen i dette skuret. Vennlig hilsen Ragnar Takk for koselig kommentar! Hyggelig du tittet innom i dag også. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Flott fanget. Mvh Thor 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Skrik!! Godt observert og god fangst 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Flott fanget. Mvh Thor Takk for det Thor! ☺️ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Skrik!! Godt observert og god fangst [/quote Tusen takk for hyggelig kommentar! Håper lørdagen er fin for deg! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 En Munch til folket, da er et busskur et godt sted å formidle kunsten i fra. Godt fanget Helene. Mvh Torbjørn Milje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg