oya Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei! Skal lage en side med random splash-screen (ikke random bilde, men random side) Kunne noen gitt meg en link el. evt. mekke en slik kode til meg. Det skal vel være en enkel sak, men jeg kan desverre ikke noe php (har heller ikke tid til å lære meg det. skole skole skole) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 splash screen er noe som brukes ved oppstart av applikasjoner, kan du forklare helt konkret hva du vil at phpkoden skal gjøre? Lenke til kommentar
oya Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Splash-screen er også et uttrykk som brukes til hjemmesider: eksempel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (endret) <?php $sider = array ('side1.html','side2.html','side3.html','side4.html','side5.html','side6.html'); include $sider[array_rand($sider)]; ?> Edit: kom på funksjonen array_rand Endret 4. november 2003 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 *finne kniv og gaffel* *ete i seg et par feilplasserte ord* ok, tar det tilbake, sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå