Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ødelagt skolepc

Anbefalte innlegg

Hva sa regelverket om bruk av motorsag, flammekaster og traktor i klasserommet?

Klasserommet var mer eller mindre ikkje nevnt i reglemanget.

Jøss, var det knapt nevnt? I så fall er jeg helt enig i at det selvfølgelig var fritt frem for ballspill, motorsag, flammekaster og traktor.

</sarkasme>

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva sa regelverket om bruk av motorsag, flammekaster og traktor i klasserommet?

Klasserommet var mer eller mindre ikkje nevnt i reglemanget.

Jøss, var det knapt nevnt? I så fall er jeg helt enig i at det selvfølgelig var fritt frem for ballspill, motorsag, flammekaster og traktor.

</sarkasme>

Jajajaja, selvsagt er det greit.

Eg sa aldri at det var greit, eg sa at det ikkje sto noe ang. det.

No har eg aldri studert jus, men juridisk sett er vel ikkje han nødt å betale noe som helst ettersom han aldri "gjore" noe for å forårsake skaden.

Lenke til kommentar

Eg sa aldri at det var greit, eg sa at det ikkje sto noe ang. det.

Ord for ord har du ditt på det tørre, men når du ser setningen din i kontekst, så blir det veldig naturlig å tolke det som at ballspill inne var greit. Hvorfor skulle du ellers gjøre at poeng av det?

Men da er vi altså enige, din kommentar om at det ikke sto noe forbud mot ballspill inne i klasserommet var totalt uten relevans for saken og diskusjonen.

De fleste skjønner nemlig allerede før ungdomsskolealder, og lenge før det blir aktuelt å studere juss, at selv om det ikke er skrevet noe eksplisitt forbud, så hører hverken ballspill, motorsag, flammekaster eller traktor hjemme inne i klasserommet.

Endret av Horge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...