Mekke-Larsen Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Dette gleder jeg meg til. Takk for all hjelp! (Jeg har ulltøfler, dem dropper jeg nok.) Lenke til kommentar
Mekke-Larsen Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Syns det virker rart at de bruker q-tips på prosessoren i alle disse videoene... er det vanlig bomulls-q-tips? Jeg tenkte det kunne etterlate seg lo. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Det gjør det, spesielt hvis man er litt hard på hånda. Dropp qtip. 1 Lenke til kommentar
Mekke-Larsen Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Takker for info. Jeg bruker Serla kjøkkenpapir jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg bruker dasspapir uten noe annet. Funker helt fjell Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 ^^ Hvis du deretter tar kaffefilter og litt f.eks neglelakkfjerner ser du st det blir litt grått på filteret. En slags hinme som ligger igjen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Isopropanol har vært vår venn i årevis. Kjøp kondensfjerner på Esso'n Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Men gir det målbar tempforskjell, det som er spørsmålet. Vaske mad 2 spesialbokser til 200kr, monterte , testa. Remonterte cpu, brukte bare dasspspir, 0% endring. Siden har jeg ikke brukt annet. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Betyr nok ikke mye nei... Edit: Har du noen gang polert en IHS War? Jeg skrubbet en litt for hardt en gang (for grovt papir) så den er litt ripete. Må vel gå ann å polere det ut? Tips? Endret 15. mars 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Polere blir ikke rett. Jeg har skrapt opp en, kjøpte fint sandpapir i A4. Tapet det på bordet og la cpu på og dro den pent nedover. Det endte opp med at halve var kobberfarget i hjørnene. Dvs jeg fikk den plan etter å ha fått samme farge over det hele. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Skal forsøke papir ja, typen man bruker på lakk til biler/sykler osv må jo være gull. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ja husker ikke helt finheten, men det fineste malerbutikker har på siste strøkene iallefall. Mener også at jeg ikke brukte vekt på den og at jeg roterte den 90 grader etter for eks 20 slep. Og bare satte den oppe og dro nedover, ikke noe frem og tilbake-opplegg. Lenke til kommentar
Mekke-Larsen Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Sikkert unødvendig med Arctic Clean. Den var dyr... Lenke til kommentar
Mekke-Larsen Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg gadd ikke vente på rensemiddel. Jeg tok bare tørkerull. Kjører stresstest, 100% load gir temperaturer rundt 60-62. Er dette rimelig? På 4790K, default klokket. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hvilken kjøler? Men ser normalt ut ja Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Ser nok normalt ut det ja. aldri hatt den kjøleren selv, men montert flere bygg med den. Lenke til kommentar
Mekke-Larsen Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Bra. Det var overraskende enkelt å montere den. Jeg hadde også trodd det ville bli mer "raklete", men det satt skikkelig. Men jeg måtte flytte viften over til andre siden, pga. minnebrikkene. Det hadde nok gått med lave minnebrikker, men den ville uansett hengt over brikkene, slik at man måtte ta av viften for å skifte dem. Dette var et ATX kort. Så nå trekker viften luften gjennom kjøleren, i stedet for å dytte inn. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Viftene på slike kjølere tar man av på 2-3 sekund, så syntes jo ikke det var noe godt argument for å flytte viften Men temperaturene dine er OK. Klokk til du ligger på rundt 80+ i AIDA64, så har du en fint 24/7 maskin. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hvem gidder å bytte minnebrikker.. Man gidder ikke endre på noe, man bygger bare en til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå