sinnaelgen Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 jeg spurte TV2 en gang hvorfor den bare ble lagt ut via sumo men så vit jeg kan huske så fikk jeg ikke noe fornuftig svar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Dem kunne bare ha sagt, fordi vi vil at folk skal betale for sumo slik vi tjener penger Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Dem kunne bare ha sagt, fordi vi vil at folk skal betale for sumo slik vi tjener penger ja De kunne ha sagt mye annet også men hele opplegget virket for dumt helt fra starten av Det samme blir det med Humor kanalen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hvilken kanal syns du de burde lage? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 En kanal som sender filmer , menn de kunne god kombineres med andre ting. Da er man tilbake til utgangspunktet for denne debatten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Tv 2 sa på tv at filmkanalen lønner seg ikke lenger og noe med at det var uttdatert tror jeg Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Tv 2 sa på tv at filmkanalen lønner seg ikke lenger og noe med at det var uttdatert tror jeg vel . mange av kanalene lønner seg ikke nettop fordi de bare sender tøv der Det gjelder forøvrig også konkurrentene til tv2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) For tiden har jeg oppimot 100 kanaler i en prøveperiode fra Get, og de kanalene som viser seg å stort sett ha programmene med høyest kvalitet er ---- NRK! Endret 29. april 2015 av frohmage Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) For tiden har jeg oppimot 100 kanaler i en prøveperiode fra Get, og de kanalene som viser seg å stort sett ha programmene med høyest kvalitet er ---- NRK! Jeg har aldri likt nrk, de viser bare dårlige programmer og reprise av britiske serier... Jeg ser nesten bare på tv2 fordi det er der alle de seriene jeg liker går Endret 29. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Jeg skjønner meg ikke på folk Mange skryter nesten uhemmet av kvaliteten hos NRK Mens jeg synes at det stort sett bare er kjedelig og uinteressante programmer der Og når det er noe jeg kunne tenke meg se på der , så kommer det alltid i konflikt med programmer på andre kanaler Er det bare fordi NRK ikke sender reklame at så mange kaller det for kvalitet ? TV2 har også endel programmer folk burde få med seg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg skjønner meg ikke på folk Mange skryter nesten uhemmet av kvaliteten hos NRK Mens jeg synes at det stort sett bare er kjedelig og uinteressante programmer der Og når det er noe jeg kunne tenke meg se på der , så kommer det alltid i konflikt med programmer på andre kanaler Er det bare fordi NRK ikke sender reklame at så mange kaller det for kvalitet ? TV2 har også endel programmer folk burde få med seg Og tv2 har minst reklame av tv norge og tv3 Tv3 er verst og jeg ser aldri på tv3 lenger utenom noen få ganger Lenke til kommentar
knorkie Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 tv 2 humor kanalen .. lol for en RÆVA ide .. denne idiot iden MÅ komme fra en vestlands idiot !!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 tv 2 humor kanalen .. lol for en RÆVA ide .. denne idiot iden MÅ komme fra en vestlands idiot !!! litt sent ute Lenke til kommentar
knorkie Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 tv 2 humor kanalen .. lol for en RÆVA ide .. denne idiot iden MÅ komme fra en vestlands idiot !!! litt sent ute yup hehe ser ikke mye på tv så hadde ikke merket dette før nå hehe men har parabol igjen " ikke spør hvorfor " men jeg personlig kommer ikke å se på det nettstreaming er min ting men ... like tv 2 filmkanalen sist gang jeg så på tvn men den var borte gitt xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå