Gå til innhold

Jobb søkes innen IT / Web Design

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ser det er veldig lenge siden du skrev denne posten, men svarer allikevel.

Såvidt jeg ser på siden din viser du ikke til noe som helst som kan "bekrefte" at du har kompetanse innen IT / Web Design. Spesielt ikke Web Design. Det lille du har å vise til på nettsiden din er ekstremt stusselig arbeid, så jeg anbefaler deg å oppdatere porteføljen din med nyere og mer relevant materiale. Siden du har navngitt fanen "Web Design" forventer jeg at det faktisk er noe som er relatert til webdesign der, og ikke 5 slappe bilder laget i Photoshop. 

Jeg mener ikke å være ekstremt negativ, men det er viktig å være realistisk her. Når du verken har utdanning eller noen portefølje (evt GitHub) å vise til vil du så absolutt ikke få noen jobb innenfor dette feltet med mindre du har ekstremt flaks. Dersom du faktisk kan noe innenfor IT er det svært viktig at du faktisk viser det. Det holder ikke å si det da arbeidsgivere helst vil slippe å kaste bort tiden sin på intervjuer som ikke fører til noe. 

Beklager hvis dette virker demotiverende, men det er hvert fall veldig konkret "hva du må gjøre".

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Neida... det er lenge siden jeg jobbet innen IT og har vært veldig inaktiv det siste året. Istedenfor å ta det personlig som kritikk så tror jeg du mente å inspirere meg slik at jeg gjøre det som er best. Nemlig å forbedre meg og gjøre det bedre.

Takk for tilbakemeldingen og at du brukte 10 minutter på meg. Jeg skal lese posten din og ta grep.

Håper du har hatt en fin sommer...

Håper jeg kan innen noen måneder å bygge opp en portefølje i GitHub, det er kanskje en god ide å gjøre. Takk for det tipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...