Monica Jansen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Jeg renset pinnedyr terrariet i dag og fjernet all torven. Underlaget under den fuktige torven var knusktørr og jeg tror noe av det havnet i lungene mine. Jeg måtte nemlig hoste noen timer etter utbyttingen av torv. Jeg er litt kløete og nysen i nesen også nå. Går det an at det ligger smitte i gammel ugjødslet torv? Endret 27. februar 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Tipper det bare er en allergisk reaksjon. Har du noen kjente allergier? F.eks. allergi mot muggsopp? Danner seg lett mugg i slike lukkede systemer selv om du ikke kan se det med det blotte øye. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Tipper det bare er en allergisk reaksjon. Har du noen kjente allergier? F.eks. allergi mot muggsopp? Danner seg lett mugg i slike lukkede systemer selv om du ikke kan se det med det blotte øye. Jeg har pelsdyrallergi og myggsopp allergi ifølge allergidråpe test. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Da synes jeg du bare skal ta deg et par allergitabletter ekstra, gå og legge deg og slutte å belymre deg for dette. Er mest sannsynlig ikke noe verre enn allergi. God bedring forresten. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Da synes jeg du bare skal ta deg et par allergitabletter ekstra, gå og legge deg og slutte å belymre deg for dette. Er mest sannsynlig ikke noe verre enn allergi. God bedring forresten. Ok. Takk. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg har forresten ingen allergitabletter og når jeg trekker pusten dypt så piper det avogtil. Endret 28. februar 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå