Potetflak er godt. Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hallo, Har ikke så mye greie på blu-ray spillere men noen som vet om jeg vil merke "stor" forskjell med avspilling av filmer på min 55" Samsung tv med Oppo BDP-103EU kontra PS4 som jeg bruker i dag?Synes PS4 er veldig bra men så har jeg aldri brukt noe annet enn PS3 og nå PS4. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Aldri sett noe tegn til dårlig bilde på BluRay på PS4. Den gjør også en god jobb på oppskalering av DVD. Er nok neppe så mye å hente på en annen spiller. I alle fall ikke noe jeg ville prioritert penger på med mindre du plages med støy. Endret 31. mars 2015 av vidor Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Billige Toshiba spillere til 500 kr kan gi dårlig bilde særlig om platen er støvete og ripete. De kan også gi firkantet boks i bildet når man viser "Tidforbrukt informasjonen". Så ja det fulgt mulig med billige produktet å få dårlig bildekvalitet. Folk som har PS3\PS4 kjøper nok ekstern blueray spiller på grunn av 4k oppskalering og muligens også egen fjernkontroll. Endret 30. april 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå