Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 I busskuret I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Et kult blide , en kul ramme rundt den distanserte verden utenfor busskuret. Og med en passende gatekust på . Kreativt og godt fanget. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Et kult blide , en kul ramme rundt den distanserte verden utenfor busskuret. Og med en passende gatekust på . Kreativt og godt fanget. Vennlig hilsen Alec Tusen takk Alec, hyggelig at du likte det. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Tøfft, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Tøfft, Helene! Thank youuuu! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Mista lappen heter det......Rawkjøring tenker jeg! Dette var kuuult. Tegninga på toppen av åpningen topper bildet syne jeg. Skarpheten, eller mangelen på den, gjør susen, så her skla du ha honør for kreativitet. Flottingz og god elg:-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Mista lappen heter det......Rawkjøring tenker jeg! Dette var kuuult. Tegninga på toppen av åpningen topper bildet syne jeg. Skarpheten, eller mangelen på den, gjør susen, så her skla du ha honør for kreativitet. Flottingz og god elg:-) og her kommer H en.....:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Mista lappen heter det......Rawkjøring tenker jeg! Dette var kuuult. Tegninga på toppen av åpningen topper bildet syne jeg. Skarpheten, eller mangelen på den, gjør susen, så her skla du ha honør for kreativitet. Flottingz og god elg:-) og her kommer H en.....:-) Tusen takk! Alltid godt med en H! det var ikke rawkjøring! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Mista lappen heter det......Rawkjøring tenker jeg! Dette var kuuult. Tegninga på toppen av åpningen topper bildet syne jeg. Skarpheten, eller mangelen på den, gjør susen, så her skla du ha honør for kreativitet. Flottingz og god elg:-) Tusen takk kjære deg! Suger til meg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Herlig. Tusen takk Henning! Det er nesten et lite kick når man oppdager et sånt motiv! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Herlig. Tusen takk Henning! Det er nesten et lite kick når man oppdager et sånt motiv! Skjønner jeg godt! For det var virkelig kult. Henning 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Artig, skal vi kalle det grafitti?, i busskuret. (Da regner jeg med at du benytter buss og ikke bil for å spare miljøet ???) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Meget bra. Liker..... Mvh Thor 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Artig, skal vi kalle det grafitti?, i busskuret. (Da regner jeg med at du benytter buss og ikke bil for å spare miljøet ???) Vennlig hilsen Ragnar Det går ikke buss oppi skauen der jeg jobber, så jeg er dessverre tvunget til å kjøre bil til jobben. Drømmen er å kunne sykle til jobb, men det er 2,5 mil dit på ultratraffikert veg uten sykkelsti, så det har jeg slått fra meg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Meget bra. Liker..... Mvh Thor Tusen takk Thor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg