Thor'en Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Bergens bibliotek Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Forsøket på å ta gjennom armlenet på en benk funket ikke noe særlig, synes jeg. Lurte lenge på hva det var slags svart greie som gikk tvers over bildet. Hvis du hadde reist deg opp og tatt bildet fra samme ståsted, så er det et fint motiv du har der! Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 28. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2015 Forsøket på å ta gjennom armlenet på en benk funket ikke noe særlig, synes jeg. Lurte lenge på hva det var slags svart greie som gikk tvers over bildet. Hvis du hadde reist deg opp og tatt bildet fra samme ståsted, så er det et fint motiv du har der! Hei Roar! Takker for din tilbakemelding. Kan være enig om at mitt forsøk på å tilføre et flott men litt kjedelig motiv litt ekstra spice kanskje ikke var blant de mest vellykkede..... Men benken synes jeg kom godt fram da. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg