Naskeladden Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hei, Satte nettopp i en ssd i pc en og har konfigurert den som boot drive ved en fresh installasjon av win7. Har nå fått problemer med diverse spill, LoL vill ikke laste seg ned ferdig og den klarer ikke og lagre logs. Planetside 2 som jeg kjører fra steam vill heller ikke starte etter jeg har trykket "Play". noe jeg kan ha gjort galt ? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hei, Satte nettopp i en ssd i pc en og har konfigurert den som boot drive ved en fresh installasjon av win7. Har nå fått problemer med diverse spill, LoL vill ikke laste seg ned ferdig og den klarer ikke og lagre logs. Planetside 2 som jeg kjører fra steam vill heller ikke starte etter jeg har trykket "Play". noe jeg kan ha gjort galt ? Hadde noe lignende, etter at spillet var 100% nedlastet, dukket det opp et vindu om eg vil gi det tillatelse å innstalleres. Dette vinduet kom opp bak alle andre vinduer og var vanskelig å oppdage. Lenke til kommentar
Naskeladden Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Ja har sett dette på noen spill når jeg laster dem ned, men de fleste spillene klarer ikke og laste seg ned ferdig engang :/ Planetside 2 fikk jeg aldri til og virke fra steam så jeg lastet det ned fra nettsiden, LoL gikk etter ca 20 forsøk måtte laste ned fra den russiske serveren og Swordsman lastes ned og når det er ferdig begynner det på nytt igjen. Har jeg gjort noe feil når jeg installerte SSD en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå