NTee Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Er på utkikk etter en forsterker som primært blir brukt i sammen med mine Marshal Monitors hodetelefoner. Nå er jeg på ingen måte verken såkalt 'audiofil', ei har jeg heller veldig mye peiling på forsterkere, så her er alle tips velkommen. Jeg ser en del på filmer og bruker tv'n til Xbox One spilling men kunne tenk meg noe bedre lyd enn det auxen fra tvn gir meg. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Kan anbefale denne som ett billig alternativ https://www.hifiklubben.no/stereo/forsterkere/argon-ha1-hodetelefonforsterker/ For å være litt slem, så kanskje bruk noe av pengene til overs på budsjettet til nye hodetelefoner. Har ikke hørt de du nevner, men har Marshall dine første, og de var ikke veldig bra til prisen (har en haug hodetelefoner liggende å teste i mot). Siden du har 4000,- til budsjett så kan jeg anbefale Audio Technicas M50 (ikke X versjonen) som nå,koster rundt 1000 (var over 2 tusen når de var nye å markedet) De funker veldig bra sammen med Argonen, og ligger på morosiden av lydbildet. For andre hodetelefon forsterkere, så sjekk testene på lydogbilde.no, det ligger en del der. Endret 28. februar 2015 av AndersT2 1 Lenke til kommentar
NTee Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Takk for tips. Er godt fornøyd med 'Marshal Montitors' hodetelefonene. Nå har jeg ikke noe å sammenligne de med i samme prisklasse, men de funker fint for meg Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kjøp deg beyerdynamic dt770 pro 80 sammen med en forsterker. Da kommer du ikke lenger til å være fornøyd med de hodetelefonene du har nå Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kjøp deg beyerdynamic dt770 pro 80 sammen med en forsterker. Da kommer du ikke lenger til å være fornøyd med de hodetelefonene du har nå Har Beyers T70 selv, og faktisk å foretrekker jeg Audio Technicas M50 over dem. De har litt morsommere lyd, selv om Beyers rent analytisk gir bedre lyd. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kjøp deg beyerdynamic dt770 pro 80 sammen med en forsterker. Da kommer du ikke lenger til å være fornøyd med de hodetelefonene du har nå Har Beyers T70 selv, og faktisk å foretrekker jeg Audio Technicas M50 over dem. De har litt morsommere lyd, selv om Beyers rent analytisk gir bedre lyd. T70 sies jo å ikke være en beyerdynamic hodetelefon pga at den har en helt annen lydsignatur enn den som er i dt770 og de lengre oppe. Har ikke prøvd t70 selv, men det er det jeg leser på tester og slikt. Dt770 pro 80 er hvertfall ikke kjedelig lyd i, den har skikkelig heftig bass også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå