Gå til innhold

[Løst] The Order 1886 - trenger litt hjelp med slossingen før jeg klikker

Schreiber

Anbefalte innlegg

Tenkte å gi The Order en sjanse, mest fordi det ikke er noe annet av interesse ute for tiden. Etter nesten tyve minutter med cutscenes og QTEs (!) fikk jeg endelig sloss litt, og i starten var det helt greit. Men så havnet jeg i kloakken og fant de varulvene, og nå er det like før jeg klikker. Hva er det egentlig jeg skal gjøre her?

Jeg har klart å ta to av dem, men det var mest ren flaks. For å si det sånn: Jeg står i en lang korridor som går rett frem, så det er ingen steder de kan gjemme seg. Men hva så? Når en dukker opp fyrer jeg løs med riflen, og hvert eneste skudd treffer. Men den jævla varulven gir jo fullstendig faen, men bare løper rett bort og angriper meg, før den stikker av igjen. Dette gjentar seg gang på gang på jævla gang helt til jeg er død. Seriøst, den gir fullstendig faen i at den blir skutt i filler. WTF? Jeg klarte på et vis å ta to av dem til slutt, men det er fortsatt minst to stk igjen. Om jeg prøver å gå et sted hopper de på meg fra siden, bakfra eller hvor de nå kommer fra, så det er umulig å unngå å bli angrepet. Den eneste måten å forsvare seg er som sagt å stå i en lang, rett korridor for å treffe dem så mye som mulig før de angriper, men, igjen, de gir fullstendig blaffen i at de blir skutt i filler. De bare løper rett frem og hopper på meg, og jør noe sykt med skade. Treffer de meg to, tre ganger på det viset er jeg død, og det er ikke en dritt jeg kan gjøre for å hindre dem.

Og det verste? Dette er de første fiendene i spillet, minus noen idiotmennesker i starten som ikke klarer å treffe en låvedør på flere centimeters avstand. Når jeg sloss mot dem tok jeg frem pistolen, tok meg god tid til å sikte og fikk headshot på nesten samtlige. Klart jeg ble truffet en og annen gang, men ikke så mye at det var merkbart. Så hvorfor er disse varulvene så sykt farlige? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok dem til slutt. :) Men det var faen ikke enkelt. Å holde seg i live er en ting (og det er vanskelig nok når man har et halvt sekund på å hoppe unna), men å faktisk treffe dem også var noe sykt vanskelig. Måtte stille meg helt inne i en korridor så de måtte angripe forfra, og så skyte dem noen få ganger før jeg hoppet unna. Da gikk det etter en stund. Håper spillet tar seg opp snart. Liker ikke sånne kjipe monstre. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...