Alexlinga Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hallois! Bilen min driver og låser seg opp og igjen, opp og igjen, opp og igjen, hele tiden. Antar det er komfortmodulen, men jeg har egentlig solgt bilen og de vet om problemet, er det farlig og la batteriet stå på? Sånn som det er nå så er batteriet koblet av, men vet ikke hvor godt det er for bilen og stå på sånn, det er ikke alle dager den holder på sånn, eller selvfølgelig så begynte den enda mere etter jeg solgte bilen, de har ikke hentet bilen enda men forskuddsbetalt.. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Egentlig så er det bare førerdøren som klikker, hele bilen låser seg først, så forsetter førerdøren og låser seg opp og igjen, mens de andre er forsatt bare låst. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Det kan være en utslitt låsekasse.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Brudd i ledninger som går i strømpa til førerdør, utslitt låsekasse eller grønn ECU er det vanligste etter min erfaring. Jeg ville tatt av batteriet. Er en viss fare for at alle vinduene plutselig står åpne når du kommer til bilen om morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå